Přihlásit  

Naše osobní bankovnictví v České republice v srpnu 2021 končí. Výpovědi ING Konta a ING Podílových fondů budeme klientům rozesílat postupně. Teď je správný čas se rozhodnout, kam zamíří vaše úspory a investice z ING.

Převedení úspor a investic do Raiffeisenbank

O své věrné klienty se chceme postarat co nejlíp a předat vás do dobrých rukou, aby vaše úspory mohly růst dál. Proto jsme pro vás u Raiffeisenbank sjednali exkluzivní nabídku.

Výhodné úročení účtu
1 % p. a.
Jednorázový bonus
500 Kč
Bezplatný převod
investičního portfolia

Máte zájem?
Stačí udělit souhlas s předáním údajů do Raiffeisenbank.

Jak na to

Pokud o nabídku Raiffeisenbank nemáte zájem

Nastavte si účet, kam vám převedeme peníze a počkáte na naši výpověď

 

1. Nejdříve si nastavte účet pro převod zůstatku

Budete mít jistotu, že vám peníze z ING přijdou přesně tam, kam chcete.

2. Pak už jen počkejte na výpověď. Pošleme vám ji poštou.

Ve výpovědi vám potvrdíme číslo účtu pro vyplácení zůstatku.

info-box-icon

Správně nastavený bankovní účet je pro zaslání peněz klíčový. Po ukončení osobního bankovnictví naše Internetové a Mobilní bankovnictví už nebude dostupné. Ověření vaší identity a získání zůstatku proto bude složitější



 

Návod pro nastavení účtu v Internetovém bankovnictví

  1. V Mobilním nebo Internetovém bankovnictví klikněte na úvodní obrazovce na bublinu ING Konto.
  2. Až se vám zobrazí historie transakcí, klikněte nahoře na číslo účtu svého ING Konta. Ukážou se vám „Podrobnosti o účtu“.
  3. Ve spodní části najdete položku „Účet pro převod zůstatku“ s odkazem, kde si účet nastavíte.

Podrobný návod pro převod zůstatku.



 

Návod pro nastavení účtu prostřednictvím formuláře

  1. Stáhněte si formulář doplnění účtu pro vyplácení zůstatku.
  2. Formulář vyplňte, uveďte číslo účtu a s ověřeným podpisem pošlete poštou. Pozor! Nezapomeňte, že váš podpis na formuláři musí mít úřední ověření (to získáte například na CzechPointu nebo u notáře). Formulář pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9
  3. Pak už jen počkejte na výpověď. Pošleme vám ji poštou. Ve výpovědi vám potvrdíme účet, kam vám peníze z ING přijdou.

Jak funguje výpověď ING Konta a ING Podílových fondů?

Jakmile vaše ING Konto uzavřeme, na číslo účtu, které jste uvedli, pošleme váš konečný zůstatek z ING Konta včetně úroku. Pokud máte ING Podílové fondy, tak nejdřív zrušíme je. Cenné papíry evidované k vaší smlouvě prodáme a získané peníze převedeme na vaše ING Konto a potom vám je pošleme na účet určený pro převod zůstatku.



 

ING Podílové fondy můžete převést i k jinému distributorovi podle vašeho výběru.

Případně můžete zrušit ING Konto a ING Podílové fondy hned teď.



 

Často kladené otázky

Konec osobního bankovnictví v ČR

Proč ING končí s osobním bankovnictvím v České republice?

Současné ekonomické prostředí nám neumožňuje dál rozšiřovat a zvyšovat kvalitu našich služeb i péče o zákazníky. Proto po více než 20 letech úspěšného působení na českém trhu ukončíme v druhé polovině roku 2021 všechny aktivity spojené s osobním bankovnictvím v České republice.

Děkujeme, že jste spořili a investovali právě s námi!

Pokud chcete vědět více podrobností, přečtěte si naši tiskovou zprávu.

Dějí se nějaké mezinárodní změny s celou ING?

ING Bank pokračuje v poskytování osobního bankovnictví v mnoha zemích. Zároveň v ČR zůstávají beze změny všechny služby korporátního bankovnictví. Informace z mezinárodní úrovně najdete v Novinkách globální ING.

Proč si ING vybrala ke spolupráci Raiffeisenbank?

Naším cílem je postarat se co nejlépe o naše věrné klienty a předat vás do dobrých rukou. Proto jsme vybrali Raiffeisenbank, která má dlouholetou tradici na celoevropském trhu i v ČR. Nabízí celou řadu tradičních a taky moderních produktů a služeb a prioritou je pro ni kvalitní zákaznická péče.

Díky tomu věříme, že Raiffeisenbank vám nabídne stejně kvalitní péči, na kterou jste byli zvyklí v ING.

Co se stane s mým spořicím účtem ING Konto?

Abyste mohli svoje úspory dál zhodnocovat, máte několik možností:

  1. Převést úspory do Raiffeisenbank
    Převodem získáte úrok 1 % p. a. na 1 rok do 300 000 Kč, k tomu bonus 500 Kč.
    Více o nabídce od Raiffeisenbank.

    Jaké 3 kroky vedou k získání nabídky od Raiffeisenbank?
  2. Pokud nechcete převést úspory do Raiffeisenbank. Můžete taky počkat na výpověď z naší strany, která vám přijde poštou.
    Peníze převedeme po skončení výpovědní doby na váš bankovní účet, který uvedeme ve výpovědi.
    Nastavte si číslo účtu, kam vám máme převést peníze.
  3. Nebo si už teď můžete odeslat vaše úspory z ING Konta prostřednictvím Internetového bankovnictví.

Co se stane s mými ING Podílovými fondy?

Buďte bez obav, o svoje ING Podílové fondy nepřijdete. Máte čtyři možnosti:

  1. Vaše investice můžete převést do Raiffeisenbank.
    Jakmile nám dáte „Souhlas s předáním údajů", Raiffeisenbank vás bude informovat o dalších krocích pro bezplatný a jednoduchý převod vašich investic.
    Nabídka investování v Raiffeisenbank.
  2. Svoje fondy můžete prodat v Internetovém bankovnictví.
  3. Můžete je převést jinam, stačí podle pokynů vyplnit Formulář k převodu mezi distributory. Upozorňujeme, že převod mezi distributory (mimo nabídku Raiffeisenbank) může být zatížen poplatky.
  4. Počkáte na výpověď z naší strany.V tom případě ukončíme vaše ING Podílové fondy i ING Konto.

Nabídka od Raiffeisenbank

Možnost převést vaše úspory z ING do Raiffeisenbank schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže a vy už můžete nabídku využít.

Jak vypadá nabídka pro převod úspor a investic do Raiffeisenbank?

 

Úročení v Raiffeisenbank

Výhody, které získáte na 1 rok

Úroková sazba pro vklady
do výše 300 000 Kč (včetně)
1 % p. a.
Úroková sazba pro vklady
nad 300 000 Kč
0,2 % p. a.
Bonus od Raiffeisenbank za převod peněžních prostředků 500 Kč
  • Než nabídku využijete, nezapomeňte se seznámit s podmínkami akce Raiffeisenbank.
  • Pokud už osobní účet u Raiffeisenbank máte, výhody získáte převedením peněz z ING Konta na tento stávající běžný osobní účet.

Investování v Raiffeisenbank

Svoje fondy můžete bezplatně převést k Raiffeisenbank a dál investovat do rozšířené nabídky fondů se vstupním poplatkem 1 % a bez výstupního poplatku.
  • Všechny podílové fondy, na které jste byli v ING zvyklí (NN, Franklin Templeton, BlackRock a Fidelity), najdete nově i u Raiffeisenbank.
  • Svoje minulé investice do fondů ING Aria Lion můžete i v Raiffeisenbank držet dál nebo je jednoduše prodat.
  • Při převodu investic zachováme informace o výkonnosti vašich investic, takže v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank uvidíte dosavadní výkonnost svých investic.
  • Pokud máte zájem investovat bez vstupních a výstupních poplatků, Raiffeisenbank pro vás připravila investiční strategieudržitelné investice.
  • Využijte výhody převodu vašich investic podle podmínek akce Raiffeisenbank.

Máte zájem? Dejte nám souhlas v Internetovém bankovnictví

Pro využití výhodné nabídky od Raiffeisenbank budeme potřebovat váš souhlas s předáním osobních údajů.

  1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví.
  2. Na úvodní stránce v Internetovém bankovnictví, klikněte na dlaždici „Souhlasím s předáním osobních údajů".
  3. Přijetí souhlasu vám potvrdíme zprávou. Údaje budeme předávat Raiffeisenbank následující pracovní den po udělení souhlasu. Z Raiffeisenbank vás budou v dalších týdnech kontaktovat a provedou vás dalšími kroky.

Co mám udělat, pokud chci využít nabídku Raiffeisenbank, ale ING Internetové bankovnictví nevyužívám?

Pro získání nabídky od Raiffeisenbank zavolejte na telefonní číslo 533 334 334. Pomůžeme vám s dalšími kroky, abyste na svoje stávající úspory získali sazbu 1 % p. a. Na lince jsem pro vás ve všední dny od 8:00 do 18:00. Důležité! Pokud jste od nás v únoru dostali pokyny, abyste souhlas udělili telefonicky, postupujte prosím podle nich a volejte na telefonní číslo 553 334 334.

Jak si nabídku od Raiffeisenbank zajistím?

Pro její využití potřebujeme získat váš souhlas s předáním osobních údajů. Přihlaste se prosím do svého Internetového bankovnictví.

macBook Jak si nabídku od Raiffeisenbank zajistím?
  • 1. Nejdřív se vám zobrazí oznámení s obsahem souhlasu, základními informacemi o akci a užitečnými odkazy.
  • 2. Po přečtení informací oznámení zavřete.
  • 3. Klikněte na oranžovou dlaždici s modrým tlačítkem „Souhlasím s předáním údajů“.
  • 4. Po úspěšném souhlasu se vám rozsvítí potvrzující zpráva.
  • 5. Do vaší schránky v Internetovém bankovnictví a do e-mailu vám pošleme potvrzení o přijetí souhlasu.
  • 6. Raiffeisenbank vás potom bude v následujících týdnech kontaktovat s dalšími kroky.
ak si nabídku od Raiffeisenbank zajistím?
  • 1. Nejdřív se vám zobrazí oznámení s obsahem souhlasu, základními informacemi o akci a užitečnými odkazy.
  • 2. Po přečtení informací oznámení zavřete.
  • 3. Klikněte na oranžovou dlaždici s modrým tlačítkem „Souhlasím s předáním údajů“.
  • 4. Po úspěšném souhlasu se vám rozsvítí potvrzující zpráva.
  • 5. Do vaší schránky v Internetovém bankovnictví a do e-mailu vám pošleme potvrzení o přijetí souhlasu.
  • 6. Raiffeisenbank vás potom bude v následujících týdnech kontaktovat s dalšími kroky.

Co mám udělat, pokud chci využít nabídku Raiffeisenbank, ale ING Internetové bankovnictví nevyužívám?

Pro získání nabídky od Raiffeisenbank zavolejte na telefonní číslo 533 334 334. Pomůžeme vám s dalšími kroky, abyste na svoje stávající úspory získali sazbu 1 % p. a. Na lince jsem pro vás ve všední dny od 8:00 do 18:00. Důležité! Pokud jste od nás v únoru dostali pokyny, abyste souhlas udělili telefonicky, postupujte prosím podle nich a volejte na telefonní číslo 553 334 334.

Co když už osobní účet u Raiffeisenbank mám?

Nevadí, nebudete si muset zakládat nový účet a výhodnou nabídku využijete i tak. Výhody získáte převedením peněz z ING Konta na váš stávající osobní účet u Raiffeisenbank podle podmínek akce Raiffeisenbank.

Výhodnou nabídku máme i pro vaše podílové fondy. Svoje investice můžete převést bezplatně a jednoduše do Raiffeisenbank.
Při převodu investic zachováme informace o výkonnosti vašich investic, takže v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank uvidíte dosavadní výkonnost svých investic.

Abychom vám s převodem mohli pomoci, potřebujeme váš souhlas s předáním osobních údajů v Internetového bankovnictví.

Co všechno souhlas obsahuje?

Souhlas s předáním údajů obsahuje tyto informace:

Tímto uděluji souhlas pro ING Bank N.V., pobočka Praha, jako správci, s níže uvedeným zpracováním osobních údajů. Souhlas se týká následujících osobních údajů: jméno, příjmení, číslo autorizačního telefonu, e-mailová adresa, rodné číslo, datum narození, číslo spořicího účtu ING Konto a údaje týkající se segmentace klientů na základě analýzy historie používání příslušných produktů. Výše uvedené osobní údaje mohou být předávány společnosti Raiffeisenbank a.s., se sídlem Hvězdova 1716/2b, 140 78 Praha 4, Česká republika, IČO: 49240901 pro účely přípravy nabídky pro účet/podílové fondy u Raiffeisenbank a.s.

ING Bank N.V., pobočka Praha, je oprávněna zpracovávat osobní údaje tímto způsobem na základě tohoto souhlasu nejpozději do 31. října 2021. Tento souhlas mohu kdykoliv odvolat bez jakékoliv újmy či omezení. Jsou mi známa moje veškerá práva, která souvisí s udělením mého souhlasu, která jsou obsažená v Informačním memorandu o zpracování osobních údajů. Jakmile nám udělíte souhlas, vaše výše uvedené osobní údaje předáme do Raiffeisenbank následující pracovní den.

Pokud se kdykoliv odkazujeme na Raiffeisenbank, pro jistotu uvádíme, že se jedná o Raiffeisenbank vedenou v obchodním rejstříku jako Raiffeisenbank a.s., IČO: 49240901.

Co mám dělat, když v Internetovém bankovnictví nevidím souhlas s nabídkou?

Pokud jsme vás v předchozí komunikaci informovali o jiném postupu, jak nám souhlas udělit, tak prosím postupujte podle něj.

Pokud jsme vás v poslané komunikaci požádali o souhlas prostřednictvím Internetového bankovnictví, který tam přesto nevidíte, zavolejte nám prosím na naši bezplatnou linku 800 159 159 a všechno s vámi zkontrolujeme.

Váháte, jestli udělit souhlas?

Souhlas s předáním osobních údajů do Raiffeisenbank můžete potvrdit i během ukončování smluvních vztahů v rámci výpovědní doby.
Pokud jste od nás dostali jiné instrukce k využití nabídky, než udělení souhlasu přes Internetové bankovnictví, prosím postupujte podle nich.

Co když souhlas neudělím?

Pokud nám svůj souhlas neudělíte a nebudete mít zájem o převod úspor do Raiffeisenbank, tak si prosím vyberte transakční účet, který vám nejvíc vyhovuje a peníze si tam pošlete sami jednoduše v Internetovém bankovnictví. Můžete taky počkat na výpověď smluvního vztahu z naší strany, která vám přijde v následujících měsících.

Výpověď smlouvy od ING

Co se stane, jakmile udělím souhlas?

Jakmile nám v Internetovém bankovnictví udělíte souhlas, potvrdíme vám do 30 minut jeho přijetí zprávou.  Osobní údaje budeme předávat Raiffeisenbank následující pracovní den po udělení souhlasu. Potom stačí počkat, až vás Raiffeisenbank v následujících týdnech kontaktuje, a vaše úspory můžou růst dál. Mějte prosím strpení, dokud se vám neozvou, aby vás provedli dalšími kroky. Součástí procesu je i možnost požádat o převod spoření a investic.

Možnost převést vaše úspory z ING do Raiffeisenbank schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže a vy už můžete nabídku využít.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Platí nabídka i pro moje ING Konto zakládané před 18. únorem 2021?

Pokud jsme vám poslali zprávu, že je vaše ING Konto už plně aktivní a smlouva nabyla účinnosti, pak můžete nabídku využít.

V opačném případě vaše ING Konto není ještě aktivní (chybí například první identifikační platba) a vaše smlouva není účinná, takže výhody pro vás bohužel platné nejsou. Nabídka Raiffeisenbank je určena pouze pro klienty s aktivním ING Kontem nejpozději k 18. únoru 2021 včetně. 

Na co si dávat pozor z pohledu bezpečnosti?

Vaše bezpečnost je pro nás i pro Raiffeisenbank klíčová. Proto od vás ani my ani Raiffeisenbank nebudeme nikdy vyžadovat ověřovací údaje pro přístup do Mobilního nebo Internetového bankovnictví ING. Sem patří například vaše klientské číslo, uživatelské jméno, heslo nebo autorizační telefon.

Pozor: V případě, že byste podobný e-mail dostali, určitě na něj neklikejte, nezadávejte žádné osobní údaje ani platby. Nejste-li si jistí, kontaktuje nás nebo Raiffeisenbank, abychom spolu všechno ověřili.

Pokud budete při založení účtu zadávat osobní údaje do webové aplikace Raiffeisenbank, buďte vždy obezřetní. Zkontrolujte si, že je v adresním řádku internetová adresa začínající přesně onb.rb.cz/onb-web a žádná jiná. V případě, že se objeví tato adresa můžete bezpečně pokračovat.

Další informace si přečtěte v zásadách bezpečného bankovnictví Raiffeisenbank.

Převod spoření a investic

Jak převedu svoje úspory k Raiffeisenbank?

  1. Co nejdřív nám udělte souhlas s předáním údajů do Raiffeisenbank

    Aby Vás Raiffeisenbank mohla kontaktovat a připravit Vám nový účet, potřebujeme jako první Váš souhlas. Přihlaste se prosím do svého Internetového bankovnictví na ing.cz a potvrďte svoje rozhodnutí co nejdřív pomocí tlačítka „Souhlasím s předáním údajů“.
    Pokud jste od nás v únoru dostali pokyny, jak souhlas udělit telefonicky, postupujte prosím podle nich.
  2. Nejpozději 15. 6. 2021 si otevřete běžný osobní účet u Raiffeisenbank

    Po udělení souhlasu Vám Raiffeisenbank pošle e-mailem osobní odkaz, kde si účet založíte jednoduše online.

    Pokud jste souhlas udělili telefonicky, Raiffeisenbank si s Vámi domluví schůzku na pobočce, kde společně účet rovnou založíte, nebo s Vámi účet založí na dálku prostřednictvím kurýra.
  3. Požádejte Raiffeisenbank o převod svých úspor a investic z ING včas

    Během otevírání účtu Vám Raiffeisenbank nabídne možnost převést Vaše úspory z ING
    (Žádost o změnu platebního účtu tzv. mobilita). Díky tomu budeme moct převést Váš zůstatek z ING Konta rovnou na Váš nový účet u Raiffeisenbank.
    Jakmile si otevřete běžný osobní účet u Raiffeisenbank, nezapomeňte si založit taky investiční účet. Během toho můžete převést svoje investice z ING (Pokyn k převodu cenných papírů) a to nejpozději do 20. 7. 2021.

Co znamená žádost o převod účtu?

V rámci procesu založení účtu u Raiffeisenbank můžete požádat o převod účtu (mobilita) z ING. Jakmile to uděláte, nemusíte se dál o nic starat. Podle žádosti převedeme váš zůstatek ze spořicího účtu ING Konto, případně vaše trvalé platební příkazy a inkasa na váš nový účet v Raiffeisenbank. Zároveň dojde k ukončení vašeho ING Konta. Pokud máte ING Podílové fondy a dostaneme od vás pokyn k jejich převodu, dojde k ukončení vašeho ING Konta až po jejich převedení.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Můžu si svoje úspory převést i do jiné banky?

Samozřejmě, svoje peníze si můžete převést na kterýkoliv svůj transakční účet, takže do kterékoliv banky v České republice. Věříme ovšem, že Raiffeisenbank pro vás bude ten správný partner, se kterým máte jedinečnou příležitost spořit výhodně i dál. Byla by škoda ji nevyužít.

Jak převedu svoje investice k Raiffeisenbank?

Převod investic zařídíte zároveň s převodem spoření. Jakmile budete mít otevřený nový investiční účet Raiffeisenbank vás bude informovat o dalších krocích pro bezplatný a jednoduchý převod vašich investic. Není potřeba dělat žádné aktivní kroky nebo fondy odprodávat. Můžete očekávat postup popsaný níže.

Svoje investice snadno převedete podle způsobu založení nového účtu pro převod úspor.

  • Pokud budete nový účet otevírat na pobočce Raiffeisenbank, bude součástí schůzky i zajištění převodu fondů.
  • Pokud účet v Raiffeisenbank budete zakládat online, proběhne online i založení investiční smlouvy a převod investic.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Jaké fondy můžu u Raiffeisenbank nakupovat a jaké jen držet nebo prodat? A jaký u nich budu mít v Raiffeisenbank poplatek?

Připravili jsme pro vás tabulku, kde přehledně vidíte jednotlivé investiční společnosti, jejichž fondy jste mohli nakupovat a prodávat v ING, a jaké poplatky a možnosti se těchto fondů týkají v rámci a po převodu do Raiffeisenbank.

Jaké fondy můžu u Raiffeisenbank nakupovat a jaké jen držet nebo prodat?
 

Informace jsou aktuální k .

*už nejsou v nabídce ING, ale stále je můžete držet, pokud jste je nakoupili v době, kdy jsme je v naší nabídce měli

Můžu převést fondy i k jiným distributorům?

Ano, samozřejmě. Fondy, které u nás v ING držíte, můžete převést k vámi vybranému distributorovi – k bance nebo k jinému obchodníkovi s cennými papíry. Postupujte podle instrukcí:

  • 1. Buď už máte nebo si založte účet pro obchodování cenných papírů u jiného poskytovatele.
  • 2. Ověřte si, které fondy k poskytovateli můžete převést, za jaký poplatek a za jakých podmínek. U nás za převod nic neplatíte.
  • 3. Stáhněte si formulář k převodu mezi distributory.
  • 4. Formulář vyplňte a podepište.
  • 5. V Internetovém bankovnictví - Do 23. 7. 2021 nahrajte formulář do Mobilního nebo Internetového bankovnictví. Formulář stačí vyfotit a vložit do sekce „Moje dokumenty“.

    Poštou - Do 23. 7. 2021 vyplněný formulář s ověřeným podpisem nám pošlete poštou. Pozor! Nezapomeňte, že váš podpis na formuláři musí mít úřední ověření (to získáte například na CzechPointu nebo u notáře). Výpověď pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9
  • 6. Pokyn k převodu musíte podat i u druhého distributora do 23. 7. 2021 podle jeho instrukcí.


Nezapomeňte, že máte taky ING Konto.
Nastavte si účet v Internetovém bankovnictví, kam vám po ukončení služeb ING máme poslat peníze.

Co se stane s mými trvalými příkazy a inkasy?

Pokud máte na svém ING Kontu nastavené trvalé příkazy nebo inkasa, budou vám na vaši žádost převedeny v rámci procesu převodu účtu do Raiffeisenbank.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Co se stane s mými pravidelnými investicemi nebo investicemi s budoucí splatností?

Jakmile dáte pokyn k převodu investic a my ho u nás zpracujeme, nebudete už u nás moct nakupovat podílové fondy. To platí i pro vaše pravidelné investice a investice s budoucí splatností, protože po provedení převodu investic už žádnou z nich nezrealizujeme.

Ve svém Internetovém bankovnictví si takové investice prosím zkontrolujte a rozhodněte se, jestli je chcete používat i v budoucnu. Až budete mít přístup do aplikace Raiffeisenbank, nastavte si je znova přímo tam.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Co se stane s mými platbami s budoucí splatností na ING Kontu?

Pokud jste si ve svém Internetovém bankovnictví zadali jednorázovou platbu s datem splatnosti v budoucnu, nezapomeňte, že takový druh platby není součástí žádosti o převod úspor. Jakmile budete mít přístup do internetového nebo mobilního bankovnictví Raiffeisenbank, můžete si ji zadat přímo tam, případně ji poslat i z kteréhokoliv svého účtu u jiné banky.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Výpověď smlouvy od ING

Pokud nevyužijete nabídku od Raiffeisenbank, která zároveň zahrnuje jednoduchý převod spoření i investic a ukončení vašeho spořicího účtu ING Konto a ING Podílových fondů, pošleme vám v následujících měsících výpověď vašich produktových smluv. Případně si můžete zrušit ING Konto a ING Podílové hned teď.

Co když nechci udělit souhlas s poskytnutím údajů Raiffeisenbank?

Pokud nám svůj souhlas neudělíte, budeme bohužel muset vaše produkty zrušit a poslat vám v následujících měsících výpověď našeho smluvního vztahu. Na výpověď ovšem nemusíte čekat, ale můžete si mezitím v Internetovém bankovnictví své peníze jednoduše poslat sami na transakční účet, který vám nejvíc vyhovuje.

Víc o výpovědi se dočtete v našich Obchodních podmínkách, Produktových podmínkách pro ING KontoProduktových podmínkách pro ING Podílové fondy.

Kdy a kam mi převedete peníze z ING Konta?

Po uplynutí výpovědní doby pro ING Konto vaše peníze z ING Konta pošleme po jeho zrušení na účet uvedený v naší výpovědi, kterou jste od nás dostali. Jakmile účet ukončíme, převod peněz vám potvrdíme zprávou.
Nastavte si číslo účtu, kam vám máme převést peníze.

Pokud jste nám dodali jiný účet pro vyplacení zůstatku, o který jsme vás prosili nebo jste chtěli tento účet změnit, pošleme po zrušení ING Konta peníze na něj.

info-box-icon

Správně nastavený bankovní účet je pro zaslání peněz klíčový. Po ukončení osobního bankovnictví naše Internetové a Mobilní bankovnictví už nebude dostupné. Ověření vaší identity a získání zůstatku proto bude složitější.

Můžu si sám peníze převést jinam?

Ano. Peníze si můžete během výpovědní doby jednoduše převést v Internetovém bankovnictví na kterýkoliv existující transakční účet nebo si založit nový. Podobně můžete také prodat svoje cenné papíry nebo je převést pod jiného distributora.

Můžu si převést svoje spoření a investice jinam?

Ano, můžete si vybrat i jinou banku, kam chcete své spoření a investice převést. Stejně tak můžete ukončit ING produkty sami podáním Výpovědi.

Ruší se i moje ING Podílové fondy?

Ano, všechny produkty, které u ING máte, rušíme. Pokud jste měli ING Podílové fondy, nejdříve zrušíme je. Cenné papíry evidované k vaší smlouvě prodáme a společně se zůstatky získané peníze převedeme na vaše ING Konto. Potom zrušíme také ING Konto a celkový konečný zůstatek převedeme na váš účet v jiné bance uvedený ve výpovědi.

Co se stane s mými úroky z ING Konta?

Všechny úroky, na které máte nárok, pošleme po ukončení smlouvy se zůstatkem ING Konta na váš účet v jiné bance uvedený v naší výpovědi.

Peníze mi po skončení výpovědní doby nepřišly. Co teď?

Obraťte se prosím na naši bezplatnou infolinku 800 159 159 a vše s vámi ověříme. Je možné, že jsme od vás neměli správný účet a prosili jsme vás o jeho doplnění.

Můžu změnit účet uvedený v dopise, kam mi převedete peníze?

Během výpovědní doby si stále můžete nastavit číslo účtu, kam vám máme převést peníze.

  1. Nejdříve si nastavte účet pro převod zůstatku
    Budete mít jistotu, že vám peníze z ING přijdou přesně tam, kam chcete.

    Účet si nastavíte v Internetovém bankovnictví
    Nebo prostřednictvím formuláře, který nám pošlete poštou

    Návod, jak si nastavit číslo účtu, kam vám máme převést peníze.
  2. Pak už jen počkejte na výpověď. Pošleme vám ji poštou.Ve výpovědi vám potvrdíme číslo účtu pro vyplácení zůstatku.

Dostanu se po výpovědi ještě do Internetového bankovnictví?

Ano, vaše Internetové bankovnictví bude po celou výpovědní dobu ještě dostupné. Víc informací najdete v našich Obchodních podmínkách.

Co mám dělat, pokud chci zrušit ING Konto a ING Podílové fondy hned teď?

  • 1. Stáhněte si formulář výpověď smlouvy.
  • 2. Vyplňte výpověď a uveďte číslo účtu, kam vám máme poslat peníze.
  • 3. V Internetovém bankovnictví - Nahrajte podepsanou výpověď do Mobilního nebo Internetového bankovnictví. Podepsanou výpověď stačí vyfotit a vložit do sekce „Moje dokumenty“.

    Poštou - Výpověď s ověřeným podpisem nám pošlete poštou. Pozor! Nezapomeňte, že váš podpis na formuláři musí mít úřední ověření (to získáte například na CzechPointu nebo u notáře). Výpověď pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9

Jak to bude s mými penězi, když si zruším ING Konto a ING Podílové fondy hned teď?

Jakmile vaše ING Konto uzavřeme, na účet pro převod zůstatku, který jste uvedli, vám pošleme konečný zůstatek z ING Konta včetně úroku.

Pokud máte ING Podílové fondy, tak nejdřív zrušíme je. Cenné papíry evidované k vaší smlouvě prodáme a získané peníze převedeme na vaše ING Konto a potom vám je pošleme na účet určený pro převod zůstatku.

Rádi vám pomůžeme

Zavolejte nám na naši bezplatnou linku nebo nám nechte vzkaz a my se vám ozveme.