Přihlásit  

V srpnu 2021 ukončíme naše služby osobního bankovnictví v České republice. Všichni klienti od nás dostali výpověď ING Podílových fondů a ING Konta. Máte poslední možnost rozhodnout, kam zamíří vaše úspory a investice z ING.

Nastavte si účet, kam vám převedeme peníze a počkáte na naši výpověď

 

1. Nejdříve si nastavte účet pro převod zůstatku

Budete mít jistotu, že vám peníze z ING přijdou přesně tam, kam chcete.

info-box-icon

Správně nastavený bankovní účet je pro zaslání peněz klíčový. Po ukončení osobního bankovnictví naše Internetové a Mobilní bankovnictví už nebude dostupné. Ověření vaší identity a získání zůstatku proto bude složitější



 

Návod pro nastavení účtu v Internetovém bankovnictví

  1. V Mobilním nebo Internetovém bankovnictví klikněte na úvodní obrazovce na bublinu ING Konto.
  2. Až se vám zobrazí historie transakcí, klikněte nahoře na číslo účtu svého ING Konta. Ukážou se vám „Podrobnosti o účtu“.
  3. Ve spodní části najdete položku „Účet pro převod zůstatku“ s odkazem, kde si účet nastavíte.

Podrobný návod pro převod zůstatku.



 

Návod pro nastavení účtu prostřednictvím formuláře

  1. Stáhněte si formulář doplnění účtu pro vyplácení zůstatku.
  2. Formulář vyplňte, uveďte číslo účtu a s ověřeným podpisem pošlete poštou. Pozor! Nezapomeňte, že váš podpis na formuláři musí mít úřední ověření (to získáte například na CzechPointu nebo u notáře). Formulář pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9

Jak funguje výpověď ING Konta a ING Podílových fondů?

Jakmile vaše ING Konto uzavřeme, na číslo účtu, které jste uvedli, pošleme váš konečný zůstatek z ING Konta včetně úroku. Pokud máte ING Podílové fondy, tak nejdřív zrušíme je. Cenné papíry evidované k vaší smlouvě prodáme a získané peníze převedeme na vaše ING Konto a potom vám je pošleme na účet určený pro převod zůstatku.



 

Převeďte si úspory a investice do Raiffeisenbank

 
O své věrné klienty se chceme postarat co nejlíp a předat vás do dobrých rukou, aby vaše úspory mohly růst dál. Proto jsme pro vás u Raiffeisenbank sjednali exkluzivní nabídku.

 

Výhodné úročení účtu
1 % p. a.
Jednorázový bonus
500 Kč
Bezplatný převod
investičního portfolia

Máte zájem?
Nabídku si můžete sjednat do 15. 8. 2021 na pobočce Raiffeisenbank.

> Víc o nabídce



 

Často kladené otázky

Konec osobního bankovnictví v ČR

Proč ING končí s osobním bankovnictvím v České republice?

Současné ekonomické prostředí nám neumožňuje dál rozšiřovat a zvyšovat kvalitu našich služeb i péče o zákazníky. Proto po více než 20 letech úspěšného působení na českém trhu ukončíme v druhé polovině roku 2021 všechny aktivity spojené s osobním bankovnictvím v České republice.

Děkujeme, že jste spořili a investovali právě s námi!

Pokud chcete vědět více podrobností, přečtěte si naši tiskovou zprávu.

Dějí se nějaké mezinárodní změny s celou ING?

ING Bank pokračuje v poskytování osobního bankovnictví v mnoha zemích. Zároveň v ČR zůstávají beze změny všechny služby korporátního bankovnictví. Informace z mezinárodní úrovně najdete v Novinkách globální ING.

Proč si ING vybrala ke spolupráci Raiffeisenbank?

Naším cílem je postarat se co nejlépe o naše věrné klienty a předat vás do dobrých rukou. Proto jsme vybrali Raiffeisenbank, která má dlouholetou tradici na celoevropském trhu i v ČR. Nabízí celou řadu tradičních a taky moderních produktů a služeb a prioritou je pro ni kvalitní zákaznická péče.

Díky tomu věříme, že Raiffeisenbank vám nabídne stejně kvalitní péči, na kterou jste byli zvyklí v ING.

Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.

Co se stane s mým spořicím účtem ING Konto?

Abyste mohli svoje úspory dál zhodnocovat, máte několik možností:

  1. Převést úspory do Raiffeisenbank
    Převodem získáte úrok 1 % p. a. na 1 rok do 300 000 Kč, k tomu bonus 500 Kč.
    Více o nabídce od Raiffeisenbank.
    Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.
  2. Pokud nechcete převést úspory do Raiffeisenbank. Můžete taky počkat na výpověď z naší strany, která vám přijde poštou.
    Peníze převedeme po skončení výpovědní doby na váš bankovní účet, který uvedeme ve výpovědi.
    Nastavte si číslo účtu, kam vám máme převést peníze.
  3. Nebo si už teď můžete odeslat vaše úspory z ING Konta prostřednictvím Internetového bankovnictví.

Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.

Co se stane s mými ING Podílovými fondy?

Buďte bez obav, o svoje ING Podílové fondy nepřijdete. Máte čtyři možnosti:

  1. Vaše investice můžete převést do Raiffeisenbank.
    Nabídka investování v Raiffeisenbank.
    Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.
  2. Svoje fondy můžete prodat do konce července v Internetovém bankovnictví.
  3. Můžete je převést jinam, stačí podle pokynů vyplnit Formulář k převodu mezi distributory. Upozorňujeme, že převod mezi distributory (mimo nabídku Raiffeisenbank) může být u jiných distributorů zatížen poplatky.
  4. Počkáte na výpověď z naší strany.V tom případě ukončíme vaše ING Podílové fondy i ING Konto.

Jak to bude s daněním investic z důvodu ukončení osobního bankovnictví ING?

  1. Pokud své investice převedete do Raiffeisenbank nebo k jinému distributorovi, nic se pro vás nemění. Převod není brán jako prodej cenných papírů a nevztahuje se na něj daňová povinnost.
  2. Pokud se rozhodnete své investice prodat, popř. vyčkáte, až je v rámci výpovědi odprodáme za vás, může se na vás daňová povinnost vztahovat

Více informací o zdanění podílových fondů

Upozorňujeme, že daňová povinnost se na vás může vztahovat i po převodu do Raiffeisenbank nebo k jinému distributorovi, v případě, že své investice následně odprodáte.
Podrobnosti o způsobu zdanění by měl každý klient řešit se svým daňovým poradcem s ohledem na svou individuální situaci.

Nabídka od Raiffeisenbank

Od 16. 7. 2021 si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15. 8. 2021

Jak vypadá nabídka pro převod úspor a investic do Raiffeisenbank?

 

Úročení v Raiffeisenbank

Výhody, které získáte na 1 rok

Úroková sazba pro vklady
do výše 300 000 Kč (včetně)
1 % p. a.
Úroková sazba pro vklady
nad 300 000 Kč
0,2 % p. a.
Bonus od Raiffeisenbank za převod peněžních prostředků 500 Kč
  • Než nabídku využijete, nezapomeňte se seznámit s podmínkami akce Raiffeisenbank.
  • Pokud už osobní účet u Raiffeisenbank máte, výhody získáte převedením peněz z ING Konta na tento stávající běžný osobní účet.
info-box-icon

Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.


Investování v Raiffeisenbank

Svoje fondy můžete bezplatně převést k Raiffeisenbank a dál investovat do rozšířené nabídky fondů se vstupním poplatkem 1 % a bez výstupního poplatku.
  • Všechny podílové fondy, na které jste byli v ING zvyklí (NN, Franklin Templeton, BlackRock a Fidelity), najdete nově i u Raiffeisenbank.
  • Svoje minulé investice do fondů ING Aria Lion můžete i v Raiffeisenbank držet dál nebo je jednoduše prodat.
  • Pokud máte zájem investovat bez vstupních a výstupních poplatků, Raiffeisenbank pro vás připravila investiční strategieudržitelné investice.
  • Při převodu zachováme informace o výkonnosti vašich investic, takže v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank uvidíte jejich dosavadní výkonnost.
  • Pokud své investice převedete do Raiffeisenbank, nevztahuje se na vás v České republice daňová povinnost dle zákona č. 586/1992 Sb., o daních z příjmů (to samé platí i v případě převodu k jinému distributorovi). Více informací o zdanění podílových fondů
  • Využijte výhody převodu vašich investic podle podmínek akce Raiffeisenbank.
info-box-icon

Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.


Co mám udělat, pokud chci využít nabídku Raiffeisenbank, ale ING Internetové bankovnictví nevyužívám?

Pro získání nabídky od Raiffeisenbank zavolejte na telefonní číslo 533 334 334. Pomůžeme vám s dalšími kroky, abyste na svoje stávající úspory získali sazbu 1 % p. a. Na lince jsme pro vás ve všední dny od 8:00 do 18:00. Důležité! Pokud jste od nás v únoru dostali pokyny, abyste souhlas udělili telefonicky, postupujte prosím podle nich a volejte na telefonní číslo 553 334 334.

Jak si nabídku od Raiffeisenbank zajistím?

Upozorňujeme, že k nabídce se můžete hlásit jen do 15. 7. 2021 ve svém Internetovém bankovnictví. Po tomto termínu si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.

ak si nabídku od Raiffeisenbank zajistím?
  • 1. Nejdřív se vám zobrazí oznámení s obsahem souhlasu, základními informacemi o akci a užitečnými odkazy.
  • 2. Po přečtení informací oznámení zavřete.
  • 3. Klikněte na oranžovou dlaždici s modrým tlačítkem „Souhlasím s předáním údajů“.
  • 4. Po úspěšném souhlasu se vám rozsvítí potvrzující zpráva.
  • 5. Do vaší schránky v Internetovém bankovnictví a do e-mailu vám pošleme potvrzení o přijetí souhlasu.
  • 6. Raiffeisenbank vás potom bude v následujících týdnech kontaktovat s dalšími kroky.

Co když už osobní účet u Raiffeisenbank mám?

Nevadí, nebudete si muset zakládat nový účet a výhodnou nabídku využijete i tak. Výhody získáte převedením peněz z ING Konta na váš stávající osobní účet u Raiffeisenbank podle podmínek akce Raiffeisenbank.

Výhodnou nabídku máme i pro vaše podílové fondy. Svoje investice můžete převést bezplatně a jednoduše do Raiffeisenbank.
Při převodu investic zachováme informace o výkonnosti vašich investic, takže v internetovém bankovnictví Raiffeisenbank uvidíte dosavadní výkonnost svých investic.

 

Platí nabídka i pro moje ING Konto zakládané před 18. únorem 2021?

Pokud jsme vám poslali zprávu, že je vaše ING Konto už plně aktivní a smlouva nabyla účinnosti, pak můžete nabídku využít.

V opačném případě vaše ING Konto není ještě aktivní (chybí například první identifikační platba) a vaše smlouva není účinná, takže výhody pro vás bohužel platné nejsou. Nabídka Raiffeisenbank je určena pouze pro klienty s aktivním ING Kontem nejpozději k 18. únoru 2021 včetně. 

Na co si dávat pozor z pohledu bezpečnosti, když si zakládám účet v Raiffeisenbank

Vaše bezpečnost je pro nás i pro Raiffeisenbank klíčová. Proto od vás ani my ani Raiffeisenbank nebudeme nikdy vyžadovat ověřovací údaje pro přístup do Mobilního nebo Internetového bankovnictví ING. Sem patří například vaše klientské číslo, uživatelské jméno, heslo nebo autorizační telefon.

Pozor: V případě, že byste podobný e-mail dostali, určitě na něj neklikejte, nezadávejte žádné osobní údaje ani platby. Nejste-li si jistí, kontaktuje nás nebo Raiffeisenbank, abychom spolu všechno ověřili.

Pokud budete při založení účtu zadávat osobní údaje do webové aplikace Raiffeisenbank, buďte vždy obezřetní. Zkontrolujte si, že je v adresním řádku internetová adresa začínající přesně onb.rb.cz/onb-web a žádná jiná. V případě, že se objeví tato adresa můžete bezpečně pokračovat.

Další informace si přečtěte v zásadách bezpečného bankovnictví Raiffeisenbank.

Převod spoření a investic

Jak převedu svoje úspory a investice k Raiffeisenbank?

Od 16. 7. 2021 si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.

Co znamená žádost o převod účtu?

V rámci procesu založení účtu u Raiffeisenbank můžete požádat o převod účtu (mobilita) z ING. Jakmile to uděláte, nemusíte se dál o nic starat. Podle žádosti převedeme váš zůstatek ze spořicího účtu ING Konto, případně vaše trvalé platební příkazy a inkasa na váš nový účet v Raiffeisenbank. Zároveň dojde k ukončení vašeho ING Konta. Pokud máte ING Podílové fondy a dostaneme od vás pokyn k jejich převodu, dojde k ukončení vašeho ING Konta až po jejich převedení.

 

Můžu si svoje úspory převést i do jiné banky?

Samozřejmě, svoje peníze si můžete převést na kterýkoliv svůj transakční účet, takže do kterékoliv banky v České republice. Věříme ovšem, že Raiffeisenbank pro vás bude ten správný partner, se kterým máte jedinečnou příležitost spořit výhodně i dál. Byla by škoda ji nevyužít.

Jak převedu svoje investice k Raiffeisenbank?

Převod investic zařídíte zároveň s převodem spoření. Jakmile budete mít otevřený nový investiční účet Raiffeisenbank vás bude informovat o dalších krocích pro bezplatný a jednoduchý převod vašich investic. Není potřeba dělat žádné aktivní kroky nebo fondy odprodávat

  • Pokud budete nový účet otevírat na pobočce Raiffeisenbank, bude součástí schůzky i zajištění převodu fondů.

Od 16. 7. 2021 si můžete nabídku sjednat pouze na pobočce Raiffeisenbank, a to jen do 15.8.

Všechny kroky od udělení „Souhlasu s předáním údajů“ se řídí postupem, který je popsán na stránce podmínek akce Raiffeisenbank.

Jaké fondy můžu u Raiffeisenbank nakupovat a jaké jen držet nebo prodat? A jaký u nich budu mít v Raiffeisenbank poplatek?

Připravili jsme pro vás tabulku, kde přehledně vidíte jednotlivé investiční společnosti, jejichž fondy jste mohli nakupovat a prodávat v ING, a jaké poplatky a možnosti se těchto fondů týkají v rámci a po převodu do Raiffeisenbank.

Jaké fondy můžu u Raiffeisenbank nakupovat a jaké jen držet nebo prodat?
 

Informace jsou aktuální k .

*už nejsou v nabídce ING, ale stále je můžete držet, pokud jste je nakoupili v době, kdy jsme je v naší nabídce měli

Můžu převést fondy i k jiným distributorům?

Ano, samozřejmě. Fondy, které u nás v ING držíte, můžete převést k vámi vybranému distributorovi a to do 20. 7. 2021 – k bance nebo k jinému obchodníkovi s cennými papíry. Postupujte podle instrukcí:

  • 1. Buď už máte nebo si založte účet pro obchodování cenných papírů u jiného poskytovatele.
  • 2. Ověřte si, které fondy k poskytovateli můžete převést, za jaký poplatek a za jakých podmínek. U nás za převod nic neplatíte.
  • 3. Stáhněte si formulář k převodu mezi distributory.
  • 4. Formulář vyplňte a podepište.
  • 5. V Internetovém bankovnictví - Do 20. 7. 2021 nahrajte podepsaný formulář do Mobilního nebo Internetového bankovnictví. Formulář stačí vyfotit a vložit do sekce „Moje dokumenty“.

    Poštou - Do 20. 7. 2021 vyplněný formulář s ověřeným podpisem nám pošlete poštou. Pozor! Nezapomeňte, že váš podpis na formuláři musí mít úřední ověření (to získáte například na CzechPointu nebo u notáře). Formulář pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9
  • 6. Pokyn k převodu musíte podat i u druhého distributora do 20. 7. 2021 podle jeho instrukcí.


Nezapomeňte, že máte taky ING Konto.
Nastavte si účet v Internetovém bankovnictví, kam vám po ukončení služeb ING máme poslat peníze.

Co se stane s mými trvalými příkazy a inkasy?

Pokud máte na svém ING Kontu nastavené trvalé příkazy nebo inkasa, budou vám na vaši žádost převedeny v rámci procesu převodu účtu do Raiffeisenbank.

 

Co se stane s mými pravidelnými investicemi nebo investicemi s budoucí splatností?

Jakmile dáte pokyn k převodu investic a my ho u nás zpracujeme, nebudete už u nás moct nakupovat podílové fondy. To platí i pro vaše pravidelné investice a investice s budoucí splatností, protože po provedení převodu investic už žádnou z nich nezrealizujeme.
Pokud jste nám dodali pouze žádost o převod účtu (mobilita) nebo se k nám tato žádost dostala dřív než samotný pokyn k převodu investic, vaše pravidelné investice a investice s budoucí splatností přestaneme zpracovávat z důvodu nulového zůstatku na vašem ING Kontu.

Ve svém Internetovém bankovnictví si takové investice prosím zkontrolujte a rozhodněte se, jestli je chcete používat i v budoucnu. Až budete mít přístup do aplikace Raiffeisenbank, nastavte si je znova přímo tam.

 

Co se stane s mými platbami s budoucí splatností na ING Kontu?

Pokud jste si ve svém Internetovém bankovnictví zadali jednorázovou platbu s datem splatnosti v budoucnu, nezapomeňte, že takový druh platby není součástí žádosti o převod úspor. Jakmile budete mít přístup do internetového nebo mobilního bankovnictví Raiffeisenbank, můžete si ji zadat přímo tam, případně ji poslat i z kteréhokoliv svého účtu u jiné banky.

 

Jak to bude s daněním investic?

  • 1. Pokud své investice převedete do Raiffeisenbank nebo k jinému distributorovi, nic se pro vás nemění. Převod není brán jako prodej cenných papírů a nevztahuje se na něj daňová povinnost.
  • 2. Pokud se rozhodnete své investice prodat, popř. vyčkáte, až je v rámci výpovědi odprodáme za vás, může se na vás daňová povinnost vztahovat

Více informací o zdanění podílových fondů

Upozorňujeme, že daňová povinnost se na vás může vztahovat i po převodu do Raiffeisenbank nebo k jinému distributorovi, v případě, že své investice následně odprodáte. Podrobnosti o způsobu zdanění by měl každý klient řešit se svým daňovým poradcem s ohledem na svou individuální situaci.

Výpověď smlouvy od ING

Pokud nevyužijete nabídku od Raiffeisenbank, která zároveň zahrnuje jednoduchý převod spoření i investic a ukončení vašeho spořicího účtu ING Konto a ING Podílových fondů, poslali jsme vám výpověď vašich produktových smluv. 

Proč mi posíláte výpověď ING Konta a ING Podílových fondů?

Pokud nevyužijete nabídku od Raiffeisenbank, která zároveň zahrnuje jednoduchý převod spoření i investic, musíme vaše produkty zrušit a poslat vám výpověď našeho smluvního vztahu. 

Na výpověď ovšem nemusíte čekat, ale můžete si mezitím v Internetovém bankovnictví své peníze jednoduše poslat sami na transakční účet, který vám nejvíc vyhovuje.

Víc o výpovědi se dočtete v našich Obchodních podmínkách, Produktových podmínkách pro ING KontoProduktových podmínkách pro ING Podílové fondy.

Kdy a kam mi převedete peníze z ING Konta?

Po uplynutí výpovědní doby pro ING Konto vaše peníze z ING Konta pošleme po jeho zrušení na účet uvedený v naší výpovědi, kterou jste od nás dostali. Jakmile účet ukončíme, převod peněz vám potvrdíme zprávou.
Nastavte si číslo účtu, kam vám máme převést peníze.

Pokud jste nám dodali jiný účet pro vyplacení zůstatku, o který jsme vás prosili nebo jste chtěli tento účet změnit, pošleme po zrušení ING Konta peníze na něj.

info-box-icon

Správně nastavený bankovní účet je pro zaslání peněz klíčový. Po ukončení osobního bankovnictví naše Internetové a Mobilní bankovnictví už nebude dostupné. Ověření vaší identity a získání zůstatku proto bude složitější.

Ruší se i moje ING Podílové fondy?

Ano, všechny produkty, které u ING máte, rušíme. Pokud jste měli ING Podílové fondy, nejdříve zrušíme je. Cenné papíry evidované k vaší smlouvě prodáme a společně se zůstatky získané peníze převedeme na vaše ING Konto. Potom zrušíme také ING Konto a celkový konečný zůstatek převedeme na váš účet v jiné bance uvedený ve výpovědi.

Můžu si sám peníze převést jinam?

Ano. Peníze si můžete během výpovědní doby jednoduše převést v Internetovém bankovnictví na kterýkoliv existující transakční účet nebo si založit nový. Podobně můžete také prodat svoje cenné papíry nebo je převést pod jiného distributora.

Můžu si převést svoje spoření a investice jinam?

Ano, můžete si vybrat i jinou banku, kam chcete své spoření a investice převést. Stejně tak můžete ukončit ING produkty sami podáním Výpovědi.

Co se stane s mými úroky z ING Konta?

Všechny úroky, na které máte nárok, pošleme po ukončení smlouvy se zůstatkem ING Konta na váš účet v jiné bance uvedený v naší výpovědi.

Jsem dědicem a potřebuji vyplatit dědictví z ING

Po skončení řízení o pozůstalosti můžete jako dědic vyplnit Žádost o vypořádání po ukončení řízení o pozůstalosti. Pokud pozůstalost dědíte spolu s dalšími dědici, musí tuto žádost vyplnit, podepsat a zaslat k nám do ING vždy každý z dědiců samostatně.

Vyplněnou žádost s vaším úředně ověřeným podpisem nám pošlete poštou. Nezapomeňte k žádosti přiložit originál nebo úředně ověřenou kopii rozhodnutí nebo potvrzení o dědictví.

Pozor! Váš podpis na formuláři musí mít úřední ověření (to získáte například na CzechPointu nebo u notáře). Formulář pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9.

Peníze mi po skončení výpovědní doby nepřišly. Co teď?

Obraťte se prosím na naši bezplatnou infolinku 800 159 159 a vše s vámi ověříme. Je možné, že jsme od vás neměli správný účet a prosili jsme vás o jeho doplnění.

Můžu změnit účet uvedený v dopise, kam mi převedete peníze?

Během výpovědní doby si stále můžete nastavit číslo účtu, kam vám máme převést peníze.

  1. Nastavení účtu pro převod zůstatku
    Budete mít jistotu, že vám peníze z ING přijdou přesně tam, kam chcete.

    Účet si nastavíte v Internetovém bankovnictví
    Nebo prostřednictvím formuláře, který nám pošlete poštou

    Návod, jak si nastavit číslo účtu, kam vám máme převést peníze.

Dostanu se během výpovědní doby ještě do Internetového bankovnictví?

Ano, vaše Internetové bankovnictví bude po celou výpovědní dobu ještě dostupné. Od 15. 7. 2021 vám ale neumožníme další nákupy podílových fondů  . Víc informací najdete v našich Obchodních podmínkách.

Rádi vám pomůžeme

Zavolejte nám na naši bezplatnou linku nebo nám nechte vzkaz a my se vám ozveme.