Přihlásit

Za 3. čtvrtletí 2017 ING vykázala čistý zisk ve výši 1 376 mil. eur

06.11.2017

ING ve 3. čtvrtletí 2017 zvětšila svou klientskou základnu o 400 000 na 36,9 milionu osob a počet primárních vztahů dosáhl na 10,5 milionu.

Za 3. čtvrtletí 2017 ING vykázala čistý zisk
ve výši 1 376 mil. eur

ING zaznamenává setrvalý obchodní růst a dále zrychluje naplňování priorit strategie Think Forward.

  • ING ve 3. čtvrtletí 2017 zvětšila svou klientskou základnu o 400 000 na 36,9 milionu osob a počet primárních vztahů dosáhl na 10,5 milionu.
  • Čistý růst hlavních úvěrových byznysů ve 3. čtvrtletí 2017 se zvýšil o 8 mld. eur, čistý příliv klientských vkladů se rovnal 4,2 mld. eur.

Základní výsledek ING za 3. čtvrtletí 2017 před zdaněním dosáhl 1 995 mil. eur.

  • Ke konci 3. čtvrtletí činila klouzavá návratnost vlastního kapitálu za poslední čtyři čtvrtletí 11 %. Solvenční ukazatel CET 1 na bázi fully-loaded se drží na 14,5 %.

Prohlášení generálního ředitele:

"Ohlížíme se zpět na čtvrtletí, ve kterém se byznysu dařilo dobře a to i díky naší strategii Think Forward," prohlásil Ralph Hamers, generální ředitel ING Group. "Své výdaje máme pod kontrolou díky úsporám, které jsme zavedli už dříve, abychom posílili a lépe zacílili naše podnikání. Tato kombinace vedla k velmi dobrému základnímu výsledku před zdaněním ve výši téměř 2 miliardy euro. Naše globální zákaznická základna vzrostla na 36,9 milionu, včetně nárůstu počtu primárních zákazníků na 10,5 milionů. Vždy stavíme naše zákazníky na první místo a v rámci transformačních programů jsou současné výsledky velkým úspěchem.“

„Tím, co bude v budoucnosti banky odlišovat od jejich konkurentů, nebudou produkty a služby, ale špičková zákaznická zkušenost. Standard, který potřebujeme naplnit, je osobní, relevantní, okamžitá a bezproblémová zákaznická zkušenost, na kterou jsou lidé zvyklí z předních digitálních platforem, na nichž nakupují, konzumují mediální obsah, komunikují prostřednictvím sociálních sítí atd. Abychom toho mohli dosáhnout, rozvíjíme vlastní silnou interní kulturu zaměřenou na inovace a uzavíráme partnerství s finančně technologickými firmami, abychom zrychlili tempo naší transformace.”

„Mezi těmito partnerstvími je i nedávno oznámená spolupráce s online správcem aktiv Scalable Capital, jejímž cílem je nabídnout služby správy investic (také označované jako robo-poradenství) zákazníkům v Německu. Minulý týden jsme také oznámili spuštění ING Ventures, investičního fondu pro finančně technologické firmy ve výši 300 miliónů euro, který bude investovat do start-upů a dalších společností s cílem urychlit náš proces inovací.“

„Nová online platforma pro půjčky určené malým a středně velkým podnikům (SME), kterou jsme nedávno představili ve Francii a Itálii, ukazuje, jak můžeme ve spolupráci s fintech společnostmi vyvíjet řešení, která naplňují potřeby našich zákazníků i naši strategii. Prostřednictvím této jedinečné služby mohou podniky v segmentu SME získávat okamžité půjčky, a to díky spolupráci pěti fintech partnerů, z nichž každý se věnuje jedné části úvěrového procesu od zahájení až po vyplacení půjčky, a to vše pod taktovkou ING.“

„Jeden ze způsobů, jak pomáháme lidem a společnostem zůstávat o krok napřed, je podpora projektů, které naše klienty i společnost jako takovou připravují na udržitelnou budoucnost. Ve třetím kvartálu jsme podpořili několik přelomových projektů udržitelnosti. Mezi nimi byla role pověřeného vedoucího aranžéra dluhopisu v hodnotě 250 milionů britských liber pro Anglian Water, což je první ekologický dluhopis v této měně ve veřejném sektoru, a společně s dalšími bankami jsme poskytli projektové financování jedné z největších solárních elektráren v Austrálii. V rámci naši podpory oběhové ekonomiky jsme spojili síly se společností Madaster, která vyvinula digitální „pas pro materiály“, jenž má za cíl stimulovat recyklaci stavebních materiálů a podpořit investice do „inteligentních“ návrhů, které podporují oběhovou ekonomiku a snižují objem odpadu.“

„Je mi velkou ctí a potěšením, že časopis Global Finance jmenoval pro rok 2017 ING nejlepší bankou na světě. Jedná se o významné ocenění tvrdé práce, kterou vy všichni každý den věnujete tomu, abyste zajistili nejlepší možné služby a zákaznickou zkušenost. Dosáhnout tohoto cíle v situaci, kdy se svět kolem nás neustále mění, a v době, kdy naši banku transformujeme proto, abychom mohli zákazníkům v budoucnosti nabídnout ještě lepší služby, je opravdu mimořádně působivý úspěch. Tým ING je pro mě každý den inspirací.“

Ralph Hamers
generální ředitel ING Group

 

 

Rádi vás uvidíme

Domluvte si schůzku na některé z našich poboček.

Rezervovat termín