Přihlásit

ING Bank naslouchá svým klientům

17.01.2014

ING Bank naslouchá svým klientům

Mobilní bankovnictví ING Bank pro AndroidProstředků a nástrojů sebezdokonalování je mnoho. Můžeme si je vymyslet sami, anebo se zeptat vás, klientů, kteří jste s našimi produkty v každodenním kontaktu a aktivně je využíváte. A to také v ING Bank děláme. Ptáme se a jsme rádi za vaši odezvu a nové podněty, ale i za kritiku. Díky této partnerské komunikaci jsme mohli v uplynulém roce představit novinky a změny, o které jste si sami řekli.

A tak zatímco ostatní finanční instituce začátkem roku přepočítávají výnosy a ztráty, v ING Bank sumarizujeme kroky, kterými jsme vyšli vstříc našim zákazníkům a upevnili vztah s nimi. V průběhu uplynulých měsíců jsme udělali několik pozitivních změn.

Věříme, že výčet těchto kroků a změn ukazuje, že klienti a jejich spokojenost jsou pro nás v ING Bank prioritou a že jejich požadavkům nasloucháme a zcela konkrétně na ně reagujeme. Naši klienti jsou nám inspirací v naší práci!

Děkujeme za vaši přízeň!

Rádi vás uvidíme

Domluvte si schůzku na některé z našich poboček.

Rezervovat termín