Nejčastější témata, která vás zajímají u odchozích a příchozích plateb
19.04.2017
Naše call centrum přijímá každý den asi 380 dotazů, které se nejčastěji týkají ING Konta. Veškeré požadavky evidujeme, a díky tomu na ně také dokážeme operativně reagovat. Jednou z oblastí, se kterou se na nás často obracíte, jsou aktivity spojené s odchozími a příchozími platbami. Proto jsme pro vás připravili přehled užitečných informací, které se vám v budoucnu mohou hodit.
Odchozí platby
- Platbu z ING Konta můžete zadat prostřednictvím svého internetového bankovnictví nebo linky 800 159 159.
- Finanční prostředky z ING Konta mohou odcházet pouze na vámi nastavené tzv. „transakční účty“. Jejich změnu můžete provést pomocí autorizačního telefonu.
- Termíny pro zadání platebního příkazu z ING Konta:
- platební příkaz zadaný do 15:00 hod. odchází ve stejný den. Následující pracovní den jsou peníze připsané na vašem běžném účtu. Termín připsání je už na straně druhé banky.
- platební příkaz zadaný po 15. hod. odchází následující pracovní den. Finanční prostředky jsou tedy připsány na váš běžný účet o jeden pracovní den později. Termín připsání je už na straně druhé banky.
Uvádíme jednoduchý příklad: Platební příkaz byl zadán 24. 3. 2017 v 15:01. Finanční prostředky odešly následující pracovní den, tedy 27. 3. 2017. Na váš běžný účet byly v pořádku připsány 28. 3. 2017.
- Důležité je vědět, že záložka „Čekající platby“ ve vašem internetovém bankovnictví obsahuje platby, které jste zadal/a, ale které ještě čekají na zpracování.
Příchozí platby
- Peníze na ING Konto mohou přicházet z jakéhokoliv korunového účtu vedeného v jiné bance na území ČR.
- Termíny pro zpracování příchozích plateb jsou 10:45, 12:45, 13:45, 14:45. Poslední termín pro připsání je v období 17:00–18:30 po konci bankovního dne.
V případě, že budete potřebovat poradit nebo získat doplňující informace, přečtěte si Tipy o našem Internetovém a Mobilním bankovnictví, neváhejte kromě infolinky 800 159 159 kontaktovat také školené pracovníky v naší pobočce.