Jak zadat platbu po telefonu
05.09.2016
V tomto krátkém příspěvku bychom Vám chtěli připomenout, jak zadat platební příkaz po telefonu a neztrácet přitom moc času.
Pro přehlednost celý postup shrnujeme do několika kroků.
- Před kontaktem naší bezplatné linky si prosím připravte klientské číslo a PIN. Tyto údaje následně zadáte v hlasovém systému ještě před tím, než se uslyšíte s naším operátorem.
To nám umožní vás přesně identifikovat a bezpečně provést platbu.
- Řekneme Vám zůstatek na účtu.
- Zadáme spolu platební příkaz. Vždy se Vás také zeptáme, na jaký z transakčních účtů chcete své peníze převést a zda chcete platbu rozlišit variabilním symbolem.
- Po rekapitulaci platbu potvrdíte zadáním PINu. A to je celé.
Možná se Vám ještě bude hodit
- Pokud zadáte platbu v době od pondělí do pátku v čase do 15:00h, následující všední den budou peníze připsané na druhém účtu.
- Chcete-li změnit transakční účet, nejjednodušší je to v Internetovém bankovnictví a pomocí autorizační sms.
- Variabilní symbol slouží k jednoznačnému rozlišení platby. Jeho vyplnění je zcela na Vás.
Pokud ještě nemáte naši mobilní aplikaci, stáhněte si ji tady: