Přihlásit  

Internetové bankovnictví

 

Pro přístup do internetového bankovnictví potřebuji:

Autorizační mobilní telefon

Pokaždé, když se budete přihlašovat, vám na telefon přijde SMS s jednorázovým kódem. Jednoduchý postup, jak si nastavit autorizační mobilní telefon, najdete tady.

Klientské číslo

Klientské číslo je obvykle 10místné číslo, které zadáváte jako uživatelské jméno, když se chcete přihlásit do internetového bankovnictví.
Najdete ho v e-mailu nebo v dopise, který jste od nás dostali při založení ING Konta. Pokud své klientské číslo neznáte nebo ho nemůžete najít, zavolejte nám prosím na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159 a my vám rádi pomůžeme.

Heslo

Heslo potřebujete pro bezpečně přihlášení do internetového bankovnictví. Pokud jste svoje heslo zapomněli, podívejte se prosím tady, jak si ho znovu nastavit.

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na tlačítko „Internetové bankovnictví“ v pravém horním rohu na stránce ing.cz
  • 2. Zadejte své klientské číslo
  • 3. Klikněte na tlačítko „Další“
  • 4. Zadejte své heslo a klikněte na tlačítko „Další“
  • 5. Zadejte kód který jste obdrželi na váš autorizační telefon
  • Více info

Zapomněl jsem heslo, co teď?

macBook anim
Hledat
  • 1. Zadejte své klientské číslo
  • 2. Klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“
  • 3. Klikněte na tlačítko a na mobil vám přijde ověřovací kód
  • 4. Zadejte 3 chybějící čísla z 6místného kódu, který jste obdrželi prostřednictvím SMS
  • 5. Nyní odpovězte na 3 otázky týkající se vašich kontaktních údajů nebo financí
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a potvrďte
  • 7. Nyní se můžete přihlásit pomocí nového hesla
  • Více info

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na hlavní stránku bubliny ING Konto
  • 2. Klikněte na ikonu kalendáře
  • 3. Vyberte poslední měsíc
  • 4. Rozbalte graf
  • Více info

Jak zadám platbu, trvalý příkaz nebo inkaso?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na Převody
  • 2. Vyberte „Nový převod“
  • 3. Zadejte podrobnosti o novém příjemci - jméno, číslo účtu
  • 4. Vyplňte podrobnosti o platbách - částku, jednorázově nebo opakovaně, datum, poznámku
  • 5. Klikněte na tlačítko Pokračovat
  • 6. Zadejte potvrzovací kód, který jste obdrželi v SMS zprávě, a potvrďte

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

macBook anim
Hledat
  • 1. Základní přehled o aktuální výkonnosti v % i v měně najdete přímo v bublině fondu stránce na hlavní stránce internetového bankovnictví
  • 2. Pro detail výkonnost klikněte na bublinu fondu
  • 3. Kliknutím na "Zobrazit graf" rozbalte grafy s minulým vývojem
  • 4. Zvolte si pohled na Ziskovost v % nebo Kapitál v měně pomocí přepínačů v levém horním rohu
  • Více info

Jak mohu začít investovat do podílových fondů?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte v menu na „Nákup fondů“
  • 2. Vyberte si jednoduše fond podle nabídky
  • 3. Internetové bankovnictví vás provede uzavřením smlouvy krok za krokem
  • 4. V průběhu vyplňte investiční dotazník, který vám pomůže vybrat vhodnou skupinu fondů odpovídající vašemu investičnímu profilu
  • Více info

Přihlášení a přihlašovací údaje

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví?

Na přihlašovací stránku se kdykoli dostanete ze stránek ing.cz kliknutím na tlačítko „Internetové bankovnictví“ v pravém horním rohu. Odkaz na Internetové bankovnictví z bezpečnostních důvodů nikdy neposíláme e-mailem nebo jiným způsobem – na žádné odkazy do Internetového bankovnictví z e-mailů nebo jiných stránek, než je ing.cz, neklikejte.

Na přihlašovací stránce do pole Klientské číslo vyplňte svoje klientské číslo, které najdete v e-mailu nebo dopise, který jste od nás obdrželi při zakládání účtu.

TIP: V případě, že se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete také kliknout na možnost „Zapamatovat si mě“– stránka si pro příště bude pamatovat vaše Klientské číslo a nebudete ho nemuset zadávat znova.

Potom klikněte na tlačítko „Další“ a zadejte své heslo do Internetového bankovnictví. Pokud svoje heslo neznáte, můžete si ho nastavit kliknutím na „Zapomněl jsem heslo“.

Zadejte kód, který jste obdrželi na váš autorizační telefon. Pokud nemáte nastavený autorizační telefon, můžete si ho nastavit několika způsoby.

Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?

  1. Vyfoťte (například mobilním telefonem) nebo naskenujte obě strany svého dokladu totožnosti. Dbejte na to, aby byly fotky dokladu čitelné.
  2. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem nebo postupujte dle ilustračního návodu.
  3. Nahrajte fotky vašeho dokladu na stránku, kam budete automaticky přesměrováni.

Jak se dozvím, že už změna proběhla? Jakmile provedeme změnu, dáme vám vědět zprávou v Internetovém bankovnictví.

Kde najdu své klientské číslo?

Klientské číslo je obvykle 10místné číslo, které zadáváte do prvního pole přihlašovací stránky Internetového bankovnictví.

Můžete ho vždy najít v e-mailu nebo v dopise , který jste od nás obdrželi při zakládání účtu.

Pokud své Klientské číslo neznáte a nemůžete ho najít, obraťte se na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159.

TIP: V případě, že se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete také kliknout na možnost „Zapamatovat si mě“– stránka si pro příště bude pamatovat vaše Klientské číslo a vy ho nemusíte znova zadávat.

Zapomněl jsem heslo, co teď?

Po zadání svého Klientského čísla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“ přímo pod polem pro heslo.

Pokud máte nastavený autorizační mobilní telefon, přijde vám na na toto telefonní číslo SMS zpráva s ověřovacím kódem. Pokud autorizační mobilní telefon nastavený nemáte nebo dané číslo už není aktuální, je třeba si je nejdříve nastavit.

Následně zadejte kód, který jste obdrželi v SMS, a klikněte na „Přijmout“.

Dalším krokem je zodpovězení tří kontrolních otázek. Vyplňte odpověď nebo vyberte z možností a klikněte na „Pokračovat“.

V posledním kroku si nastavíte nové heslo. Heslo by mělo být zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

Jak si nastavím autorizační mobilní telefon?

Varianta A:

  1. Pošlete si platbu ze svého transakčního účtu na svoje ING Konto.
  2. Nezapomeňte, že platba musí mít tyto náležitosti:
    • Částku v minimální hodnotě 1 Kč.
    • Variabilní symbol č. 1515151515.
    • Jako specifický symbol vyplňte vaše české telefonní číslo, které chcete nastavit jako nový autorizační telefon, bez mezinárodní předvolby.

Varianta B:

  1. Stáhněte si formulář pod tímto odkazem.
  2. Vytiskněte si formulář a vyplňte ho.
  3. Nechte si úředně ověřit váš podpis na formuláři.
  4. Formulář pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9.

Jak se dozvím, že už mohu používat nový autorizační telefon?
Jakmile provedeme změnu, dáme vám vědět e-mailem a zprávou v Internetovém bankovnictví.

Jak si mohu změnit e-mail, autorizační telefon nebo kontaktní adresu?

  1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem nebo postupujte dle ilustračního návodu.
  2. Změňte své údaje na stránce, kam budete automaticky přesměrováni.

Jak se dozvím, že už změna proběhla? Jakmile provedeme změnu, dáme vám vědět zprávou v Internetovém bankovnictví.

Co je to ověření?

Ověření slouží zejména k provádění zabezpečené komunikace mezi námi a vámi, v rámci které vám můžeme sdělit všechny dostupné informace o vašem ING Kontu včetně důvěrných informací. Pro různé typy zabezpečné komunikace jsou námi vyžadovány různé typy oveření. Ověření může být provedeno jedním z následujících postupů nebo jejich kombinací: (a) zadáním klientského čísla a PINu (a jednorázového hesla), (b) zadáním klientského čísla a hesla (a jednorázového hesla), (c) ověřením vašeho podpisu prostřednictvím úředního ověření nám doručeného anebo třeba (d) naším pracovníkem, kterému fyzicky předložíte příslušné průkazy.

Ověření může být provedeno i jiným námi určeným způsobem, například pokud ztratíte vaše ověřovací údaje. V takovém případě prosím kontaktujte naše kontaktní centrum na bezplatné telefonní lince 800 159 159, které provede vaše ověření náhradním způsobem.

Co je to náhradní autorizace?

Náhradní autorizace slouží k ověření a potvrzení vaší totožnosti prostřednictvím Kontaktního centra. Při náhradní autorizaci je potřeba správně uvést Klientské číslo nebo vybrané údaje ze smlouvy. Náhradní autorizace se používá např. při ztrátě PIN a Hesla nebo při odblokování přístupu k účtu.

ING Konto

Kde zjistím stav svého účtu?

  1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Klikněte na bublinu s logem ING Konta.
  3. Prohlédněte si váš zůstatek nebo historii a detaily transakcí.
  4. Pokud chcete, vyhledávejte v transakcích, vytvořte si potvrzení o platbách nebo si upravte nastavení svého ING Konta.

Jak můžu změnit či přidat transakční účet?

Změnu či přidání transakčního účtu provedete tak, že ve vašem internetovém bankovnictví v sekci Transakce (po kliknutí na bublinu z úvodní stránky) zadáte číslo účtu, u kterého si přejete, aby byl vaším transakčním účtem. Následně si z tohoto účtu pošlete na vaše ING Konto ověřovací příchozí úhradu ve výši alespoň 1 Kč. Po jejím připsání na vaše ING Konto bude tento vámi zadaný účet uložen jako jeden z transakčních účtů.

Jak si ověřím, že platba byla úspěšně provedena?

Transakce na svém účtu si můžete zkontrolovat v Internetovém bankovnictví v historii transakcí. Po kliknutí na transakci se vám zobrazí její detail s dalšími informacemi. Obrátit se můžete také na bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159, kde vám veškeré informace rádi sdělíme.

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

Stačí na stránce s transakcemi kliknout na kalendář a vybrat si období, které vás nejvíce zajímá. Vše si poté můžete vytisknout nebo stáhnout v Excelu.

Kde zjistím další informace o svém účtu (úrokovou sazbu atd.)?

Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde jsou uvedeny všechny transakce na účtu. Po kliknutí na záložku „Zobrazit“ a zde poté na „Detail účtu“ dostanete všechny informace, které potřebujete.

Můžu si účet pojmenovat?

Ano, určitě můžete. Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde stačí kliknout na záložku „Nastavení“ a účet jednoduše přejmenujete.

Kde najdu výpis z účtu?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak podílové fondy za každý kalendářní měsíc a Roční výpis ING Podílových fondů. Na obou výpisech najdete stav portfolia ke dni výpisu i výpis vypořádaných pokynů. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné složce.

Jaké další zajímavosti mohu o svém účtu zjistit?

Na stránce s transakcemi můžete kliknout na „zobrazit graf“ (3B.png, 3W.png) a uvidíte výši svých úspor včetně aktuální hodnoty druhého úrokového pásma (aktuálně je pásmo ve výši 300 000 Kč). Dále zde uvidíte aktuální výši úroků platnou k měsíci, ve kterém graf zobrazujete (tato částka prozatím není součástí vašeho celkového zůstatku – ten se navýší na konci měsíce, kdy se úroky připisují a také daní).

ING Podílové Fondy

Co mě čeká nového?

Změnili jsme přehled o investicích tak, abyste měli po ruce vždy ty nejdůležitější informace a v první řadě viděli, jak se daří vašim investicím. Zároveň jsme zkrátili celý proces nákupu a prodeje fondů. Nově také můžete své investice plnohodnotně obsluhovat také kdykoli a odkudkoli v mobilní aplikaci.

Proč nemohu při prodeji fondu poslat peníze na jiný než ING účet?

Pro pohodlnější a rychlejší investování doporučujeme všem klientům, aby si otevřeli zdarma ING Konto. Pokud přece jen ING Konto nemáte a potřebujete prodat fondy a vyplatit peníze na účet mimo ING, navštivte nás v pobočce nebo se obraťte na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159.

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

Na hlavní stránce internetového bankovnictví je základní přehled o aktuální výkonnosti (nerealizovaném výnosu) jednotlivých fondů v % i v měně fondu a celého portfolia v % a Kč. Další možností je graf. V detailu fondu klikněte na „Zobrazit graf“ a rozbalí se vám záložka s grafem, který vám ukáže, jak si váš fond vedl v minulosti. Graf si můžete zobrazit za poslední měsíc, od začátku roku nebo třeba rovnou celou historii od prvního nákupu. V horní části si pak můžete měnit, zda chce ziskovost vidět v %, nebo v měně fondu.

Kde najdu výpisy k fondům?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak investiční fondy za každý kalendářní měsíc. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné sekci.

Můžu svoje investice obsluhovat z mobilu?

Samozřejmě, díky nové mobilní aplikaci (Google Play, Apple iTunes) máte všechny potřebné funkce pro obsluhu vašich investic k dispozici kdykoli a odkudkoli.

Jak mohu začít investovat do podílových fondů?

Pokud jste ještě s ING neinvestovali, klikněte v menu na Nákup fondů, vyberte si jednoduše fond a Internetové bankovnictví vás provede otevřením smlouvy krok za krokem. V průběhu bude potřeba vyplnit investiční dotazník, který vám pomůže vybrat vhodnou skupinu fondů.

Jak si vyberu ten správný fond?

Před nákupem fondu vás Internetové bankovnictví samo upozorní, že je třeba vyplnit investiční dotazník, podle kterého vám budeme při každém nákupu pomáhat s vyhodnocením, zda je zvolený fond vhodný pro váš investiční profil a pro váš rizikový apetit.

Jak mohu prodat svoje podílové fondy?

  1. Přihlaste se ke svému Internetovému bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Na úvodní stránce rozklikněte investiční bublinu.
  3. Vyberte si konkrétní podílový fond.
  4. Klikněte na tlačítko „Transakce“ a zvolte „Prodat“.
  5. Následujte další kroky na obrazovce.

Za jak dlouho proběhne prodej a jak se to dozvím?
K vypořádání pokynu dojde do 6 pracovních dní. Částka bude připsána na vaše ING Konto.

Jak mohu prodat podílové fondy v cizí měně na účet v jiné bance?

  1. Stáhněte si formulář k prodeji fondů pod tímto odkazem.
  2. Vyplňte formulář a podepište ho.
  3. Přihlaste se ke svému Internetovému bankovnictví pod tímto odkazem.
  4. Vyplněný formulář nahrajte na stránku, kam budete po přihlášení automaticky přesměrováni.

 

Jak se dozvím, že prodej proběhl?
Jakmile prodej proběhne, dáme vám vědět zprávou v Internetovém bankovnictví. Po provedení příkazu uvidíte prodej stejně jako jiné pohyby v historii transakcí v detailu daného fondu v Internetovém bankovnictví.

Platí pořád to, že mohu investovat také v pobočkách a na zákaznické lince?

Samozřejmě. To, že jsme vylepšili naše internetové bankovnictví, neznamená, že byste kdykoli nemohli navštívit naši pobočku nebo zavolat na naši bezplatnou telefonní linku 800 159 159. Rádi vám s nákupem fondů pomůžeme.

Kde najdu přehled svých transakcí?

Všechny transakce k danému fondu najdete chronologicky seřazené přímo pod grafem, který zobrazuje výkonnost fondu.

 

Rádi vám pomůžeme

Zavolejte nám na naši bezplatnou linku nebo nám nechte vzkaz a my se vám ozveme.