Přihlásit  

Internetové bankovnictví

Pro přístup do Internetového bankovnictví potřebuji:

Autorizační mobilní telefon

Pokaždé, když se budete přihlašovat, vám na telefon přijde SMS s jednorázovým kódem. Jednoduchý postup, jak si nastavit autorizační mobilní telefon, najdete tady.

Klientské číslo

Klientské číslo je obvykle 10místné číslo, které zadáváte jako uživatelské jméno, když se chcete přihlásit do Internetového bankovnictví.
Najdete ho v e-mailu nebo v dopise, který jste od nás dostali při založení ING Konta. Pokud své klientské číslo neznáte nebo ho nemůžete najít, zavolejte nám prosím na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159 a my vám rádi pomůžeme.

Uživatelské jméno

Uživatelské jméno slouží pro snadnější přihlášení do Internetového a Mobilního bankovnictví jako alternativa ke Klientskému číslu. Sami si můžete nastavit takové Uživatelské jméno, které si snadno zapamatujete. Jednoduchý postup najdete tady.

Heslo

Heslo potřebujete pro bezpečně přihlášení do Internetového bankovnictví. Pokud jste svoje heslo zapomněli, podívejte se prosím tady, jak si ho znovu nastavit.

Biometrické údaje

Nastavte si přihlašování do Mobilního bankovnictví prstem nebo obličejem. Je to bezpečné, a přitom rychlejší. Navíc nenáročné na paměť.

Váš mobil určuje, jakým způsobem se přihlásíte:
• Android – otisk prstu
• iOS – otisk prstu, nebo rozpoznání obličeje

Podívejte se tady, jak si biometrické údaje nastavit.

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na tlačítko „Internetové bankovnictví“ v pravém horním rohu na stránce ing.cz
  • 2. Zadejte své klientské číslo
  • 3. Klikněte na tlačítko „Další“
  • 4. Zadejte své heslo a klikněte na tlačítko „Další“
  • 5. Zadejte kód který jste obdrželi na váš autorizační telefon
  • Více info

Zapomněl jsem heslo, co teď?

macBook anim
Hledat
  • 1. Zadejte své klientské číslo
  • 2. Klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“
  • 3. Klikněte na tlačítko a na mobil vám přijde ověřovací kód
  • 4. Zadejte 3 chybějící čísla z 6místného kódu, který jste obdrželi prostřednictvím SMS
  • 5. Nyní odpovězte na 3 otázky týkající se vašich kontaktních údajů nebo financí
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a potvrďte
  • 7. Nyní se můžete přihlásit pomocí nového hesla
  • Více info

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na hlavní stránku bubliny ING Konto
  • 2. Klikněte na ikonu kalendáře
  • 3. Vyberte poslední měsíc
  • 4. Rozbalte graf
  • Více info

Jak zadám platbu, trvalý příkaz nebo inkaso?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na Převody
  • 2. Vyberte „Nový převod“
  • 3. Zadejte podrobnosti o novém příjemci - jméno, číslo účtu
  • 4. Vyplňte podrobnosti o platbách - částku, jednorázově nebo opakovaně, datum, poznámku
  • 5. Klikněte na tlačítko Pokračovat
  • 6. Zadejte potvrzovací kód, který jste obdrželi v SMS zprávě, a potvrďte

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

macBook anim
Hledat
  • 1. Základní přehled o aktuální výkonnosti v % i v měně najdete přímo v bublině fondu stránce na hlavní stránce Internetového bankovnictví
  • 2. Pro detail výkonnost klikněte na bublinu fondu
  • 3. Kliknutím na "Zobrazit graf" rozbalte grafy s minulým vývojem
  • 4. Zvolte si pohled na Ziskovost v % nebo Kapitál v měně pomocí přepínačů v levém horním rohu
  • Více info

Jak mohu začít investovat do podílových fondů?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte v menu na „Nákup fondů“
  • 2. Vyberte si jednoduše fond podle nabídky
  • 3. Internetové bankovnictví vás provede uzavřením smlouvy krok za krokem
  • 4. V průběhu vyplňte investiční dotazník, který vám pomůže vybrat vhodnou skupinu fondů odpovídající vašemu investičnímu profilu
  • Více info

Přihlášení a přihlašovací údaje

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví?

Na přihlašovací stránku se kdykoli dostanete ze stránek ing.cz kliknutím na tlačítko „Internetové bankovnictví“ v pravém horním rohu. Odkaz na Internetové bankovnictví z bezpečnostních důvodů nikdy neposíláme e-mailem nebo jiným způsobem – na žádné odkazy do Internetového bankovnictví z e-mailů nebo jiných stránek, než je ing.cz, neklikejte.

Na přihlašovací stránce do pole Klientské číslo vyplňte svoje klientské číslo, které najdete v e-mailu nebo dopise, který jste od nás obdrželi při zakládání účtu.

TIP: V případě, že se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete také kliknout na možnost „Zapamatovat si mě“– stránka si pro příště bude pamatovat vaše Klientské číslo a nebudete ho nemuset zadávat znova.

Potom klikněte na tlačítko „Další“ a zadejte své heslo do Internetového bankovnictví. Pokud svoje heslo neznáte, můžete si ho nastavit kliknutím na „Zapomněl jsem heslo“.

Zadejte kód, který jste obdrželi na váš autorizační telefon. Pokud nemáte nastavený autorizační telefon, můžete si ho nastavit několika způsoby.

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem svoje heslo při přihlášení zadal správně?

Pro kontrolu zadaného hesla klikněte na ikonu „oka“ 👁. Když budete chtít heslo znova skrýt, klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“ 👁. Díky téhle jednoduché vychytávce se vám už nestane, že byste si omylem zablokovali přístup ke svému účtu.

1) V Internetovém bankovnictví:

macBook Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?
  • 1. Zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

2) V Mobilním bankovnictví:

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?
  • 1. Zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

Krok 1: Zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.

Krok 2: Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.

Krok 3: Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Jak jednoduše zadám jednorázové heslo z SMS při přihlašování do Mobilního bankovnictví?

Automatické vyplňování jednorázového hesla z SMS, kterou pošleme na váš autorizační telefon, urychluje přihlášení do Mobilního bankovnictví. Bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi v mobilu nebo kopírování jednorázového hesla ze zpráv.

Pokud pro přihlášení do Mobilního bankovnictví používáte svůj autorizační telefon, stačí jedním kliknutím povolit vložení jednorázového hesla do uvedeného pole.

Jak jednoduše zadat SMS kód při přihlašování do Mobilního bankovnictví?
  • 1. Na přihlašovací obrazovce zadejte svoje klientské číslo nebo uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte svoje heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.
  • 3. Počkejte, až vám přijde SMS zpráva se 4místným jednorázovým heslem.
  • 4. Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad zobrazenou klávesnicí.
  • 5. Jednorázové heslo z SMS se automaticky vloží do pole kódu. Pak už ho stačí jenom potvrdit tlačítkem „Přihlásit“.

Krok 1: Zadejte svoje klientské číslo a potvrďte tlačítkem „Další“.

Krok 2: Zadejte svoje heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

Krok 3: Počkejte na SMS zprávu s autorizačním kódem.

Krok 4: Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad klávesnicí.

Krok 5: Autorizační SMS kód se automaticky vloží do pole kódu. Pak už ho stačí jenom potvrdit tlačítkem „Přihlásit“.

Jak jednoduše zadat SMS kód při přihlašování do Mobilního bankovnictví?

Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?

  1. Vyfoťte (například mobilním telefonem) nebo naskenujte obě strany svého dokladu totožnosti. Dbejte na to, aby byly fotky dokladu čitelné.
  2. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem nebo postupujte dle ilustračního návodu.
  3. Nahrajte fotky vašeho dokladu na stránku, kam budete automaticky přesměrováni.

Jak se dozvím, že už změna proběhla? Jakmile provedeme změnu, dáme vám vědět zprávou v Internetovém bankovnictví.

Kde najdu své klientské číslo?

Klientské číslo je obvykle 10místné číslo, které zadáváte do prvního pole přihlašovací stránky Internetového bankovnictví.

Můžete ho vždy najít v e-mailu nebo v dopise , který jste od nás obdrželi při zakládání účtu.

Pokud své Klientské číslo neznáte a nemůžete ho najít, obraťte se na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159.

TIP: V případě, že se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete také kliknout na možnost „Zapamatovat si mě“– stránka si pro příště bude pamatovat vaše Klientské číslo a vy ho nemusíte znova zadávat.

Jak nastavit vlastní Uživatelské jméno?

1) V Internetovém bankovnictví:

macBook Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?
  • 1. Přihlaste se do svého Internetového bankovnictví pod tímto odkazem a v pravém horním rohu klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit uživatelské jméno".
  • 3. Seznamte se s informacemi na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 4. Zadejte svoje vlastní Uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    • Údaj musí obsahovat 4 - 30 znaků, z toho alespoň 1 písmeno.
    • Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    • Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejprve svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový SMS kód a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 7. Vaše vlastní Uživatelské jméno je teď nastaveno. Můžete ho použít při příštím přihlášení.

2) V Mobilním bankovnictví:

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?
  • 1. Přihlaste se do svého Mobilního bankovnictví prostřednictvím aplikace pro iOS nebo Android a v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit uživatelské jméno".
  • 3. Seznamte se s informacemi na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 4. Zadejte svoje vlastní Uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    • Údaj musí obsahovat 4 - 30 znaků, z toho alespoň 1 písmeno.
    • Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    • Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejprve svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový SMS kód a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 7. Vaše vlastní Uživatelské jméno je teď nastaveno. Můžete ho použít při příštím přihlášení.

Krok 1: Přihlaste se do svého Mobilního bankovnictví prostřednictvím aplikace pro iOS nebo Android a v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.

Krok 2: Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit uživatelské jméno".

Krok 3: Seznamte se s informacemi na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.

Krok 4: Zadejte svoje vlastní Uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

  • Údaj musí obsahovat 4 - 30 znaků, z toho alespoň 1 písmeno.
  • Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
  • Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.

Krok 5: Pro ověření změny zadejte nejprve svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 6: Pro potvrzení změny zadejte jednorázový SMS kód a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Krok 7: Vaše vlastní Uživatelské jméno je teď nastaveno. Můžete ho použít při příštím přihlášení.

Jak nastavit vlastní Uživatelské jméno?

Zapomněl jsem svoje klientské číslo / uživatelské jméno, co teď?

Zapomenuté klientské číslo nebo uživatelské jméno si můžete připomenout na přihlašovací stránce do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Tam se dostanete kliknutím na tlačítko „Přihlásit“ v pravém horním rohu našeho webu nebo přes mobilní aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android.

Budete potřebovat svůj autorizační telefon a správně odpovědět na bezpečnostní otázky.

1) V Internetovém bankovnictví:

macBook Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 3: Pokud je např. prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu atd.

TIP č. 3: Pokud zatím autorizační telefon nemáte nebo už vaše číslo není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté přihlašovací údaje budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete.

  • 1. Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytl při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené.

2) V Mobilním bankovnictví:

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 3: Pokud je např. prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu atd.

TIP č. 3: Pokud zatím autorizační telefon nemáte nebo už vaše číslo není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté přihlašovací údaje budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete.

  • 1. Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytl při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené.

Krok 1: Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.

Krok 2: Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytl při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Krok 3: Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.

Krok 4: Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 5: Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 3: Pokud je např. prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu atd.

TIP č. 3: Pokud zatím autorizační telefon nemáte nebo už vaše číslo není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté přihlašovací údaje budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete.

Zapomněl jsem heslo, co teď?

Po zadání svého Klientského čísla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“ přímo pod polem pro heslo.

Pokud máte nastavený autorizační mobilní telefon, přijde vám na na toto telefonní číslo SMS zpráva s ověřovacím kódem. Pokud autorizační mobilní telefon nastavený nemáte nebo dané číslo už není aktuální, je třeba si je nejdříve nastavit.

Následně zadejte kód, který jste obdrželi v SMS, a klikněte na „Přijmout“.

Dalším krokem je zodpovězení tří kontrolních otázek. Vyplňte odpověď nebo vyberte z možností a klikněte na „Pokračovat“.

V posledním kroku si nastavíte nové heslo. Heslo by mělo být zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

Jak si nastavím autorizační mobilní telefon?

Varianta A:

  1. Pošlete si platbu ze svého transakčního účtu na svoje ING Konto.
  2. Nezapomeňte, že platba musí mít tyto náležitosti:
    • Částku v minimální hodnotě 1 Kč.
    • Variabilní symbol č. 1515151515.
    • Jako specifický symbol vyplňte vaše české telefonní číslo, které chcete nastavit jako nový autorizační telefon, bez mezinárodní předvolby.

Varianta B:

  1. Stáhněte si formulář pod tímto odkazem.
  2. Vytiskněte si formulář a vyplňte ho.
  3. Nechte si úředně ověřit váš podpis na formuláři.
  4. Formulář pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9.

Jak se dozvím, že už mohu používat nový autorizační telefon?
Jakmile provedeme změnu, dáme vám vědět e-mailem a zprávou v Internetovém bankovnictví.

Jak si mohu změnit e-mail, autorizační telefon nebo kontaktní adresu?

  1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem nebo postupujte dle ilustračního návodu.
  2. Změňte své údaje na stránce, kam budete automaticky přesměrováni.

Jak se dozvím, že už změna proběhla? Jakmile provedeme změnu, dáme vám vědět zprávou v Internetovém bankovnictví.

Co je to ověření?

Ověření slouží zejména k provádění zabezpečené komunikace mezi námi a vámi, v rámci které vám můžeme sdělit všechny dostupné informace o vašem ING Kontu včetně důvěrných informací. Pro různé typy zabezpečné komunikace jsou námi vyžadovány různé typy oveření. Ověření může být provedeno jedním z následujících postupů nebo jejich kombinací: (a) zadáním klientského čísla a PINu (a jednorázového hesla), (b) zadáním klientského čísla a hesla (a jednorázového hesla), (c) ověřením vašeho podpisu prostřednictvím úředního ověření nám doručeného anebo třeba (d) naším pracovníkem, kterému fyzicky předložíte příslušné průkazy.

Ověření může být provedeno i jiným námi určeným způsobem, například pokud ztratíte vaše ověřovací údaje. V takovém případě prosím kontaktujte naše kontaktní centrum na bezplatné telefonní lince 800 159 159, které provede vaše ověření náhradním způsobem.

Co je to náhradní autorizace?

Náhradní autorizace slouží k ověření a potvrzení vaší totožnosti prostřednictvím Kontaktního centra. Při náhradní autorizaci je potřeba správně uvést Klientské číslo nebo vybrané údaje ze smlouvy. Náhradní autorizace se používá např. při ztrátě PIN a Hesla nebo při odblokování přístupu k účtu.

Jak si nastavit biometrické údaje?

Jak si nastavit biometrické údaje?

Tzv. biometrické ověření si nastavíte ve svém Mobilním bankovnictví. Od okamžiku, kdy biometrii povolíte, vám začne fungovat odemykání otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví prostřednictvím aplikace pro iOS nebo Android a v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Povolit biometrické údaje“.
  • 3. Seznamte se s informacemi na stránce a potvrďte tlačítkem „Povolit“.
  • 4. Pro ověření nastavení zadejte nejprve svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení nastavení zadejte jednorázový SMS kód a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 6. Ověření biometrickými údaji je teď nastaveno.

Tzv. biometrické ověření si nastavíte ve svém Mobilním bankovnictví. Od okamžiku, kdy biometrii povolíte, vám začne fungovat odemykání otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví prostřednictvím aplikace pro iOS nebo Android a v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Povolit biometrické údaje“.
  • 3. Seznamte se s informacemi na stránce a potvrďte tlačítkem „Povolit“.
  • 4. Pro ověření nastavení zadejte nejprve svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení nastavení zadejte jednorázový SMS kód a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 6. Ověření biometrickými údaji je teď nastaveno.
Jak si nastavit biometrické údaje?

Jak vás chráníme v ING?

Víc detailů najdete na stránce Bezpečnost v ING.

ING Konto

Kde zjistím stav svého účtu?

  1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Klikněte na bublinu s logem ING Konta.
  3. Prohlédněte si váš zůstatek nebo historii a detaily transakcí.
  4. Pokud chcete, vyhledávejte v transakcích, vytvořte si potvrzení o platbách nebo si upravte nastavení svého ING Konta.

Jak můžu změnit či přidat transakční účet?

Stačí při zadání platby vybrat nový účet a tím se vám nový transakční účet vytvoří. Maximální možný počet Transakčních účtů jsou 3, proto pokud budete chtít zadat další nad rámec povolených 3, tak budete muset jeden odstranit.

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem svoje heslo při schválení pokynu zadal správně?

Pro kontrolu zadaného hesla klikněte na ikonu „oka“ 👁. Když budete chtít heslo znova skrýt, klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“ 👁. Díky téhle jednoduché vychytávce se vám už nestane, že byste nemohl dokončit prováděný pokyn a omylem si zablokoval přístup ke svému účtu.

1) V Internetovém bankovnictví:

macBook Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?
  • 1. Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 2. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

2) V Mobilním bankovnictví:

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem heslo zadal správně?
  • 1. Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 2. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 1: Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.

Krok 2: Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Jak jednoduše zadám jednorázové heslo z SMS při schvalování instrukcí v Mobilním bankovnictví?

Automatické vyplňování jednorázového hesla z SMS, kterou pošleme na váš autorizační telefon, urychluje ověřování zadávaných pokynů (například nových transakcí nebo změn v osobním nastavení) v Mobilním bankovnictví. Bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi v mobilu nebo kopírování jednorázového hesla ze zpráv.

Pokud pro přihlášení do Mobilního bankovnictví používáte svůj autorizační telefon, stačí jedním kliknutím povolit vložení hesla do uvedeného pole.

  • 1. Na vybrané obrazovce zadejte svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 2. Počkejte, až vám přijde SMS zpráva se 4místným jednorázovým heslem.
  • 3. Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad zobrazenou klávesnicí.
  • 4. Jednorázové heslo z SMS se automaticky vloží do pole kódu. Jakmile kliknete na tlačítko „Potvrdit“, dojde ke schválení pokynu.

Jak si ověřím, že platba byla úspěšně provedena?

Transakce na svém účtu si můžete zkontrolovat v Internetovém bankovnictví v historii transakcí. Po kliknutí na transakci se vám zobrazí její detail s dalšími informacemi. Obrátit se můžete také na bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159, kde vám veškeré informace rádi sdělíme.

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

Stačí na stránce s transakcemi kliknout na kalendář a vybrat si období, které vás nejvíce zajímá. Vše si poté můžete vytisknout nebo stáhnout v Excelu.

Kde zjistím další informace o svém účtu (úrokovou sazbu atd.)?

Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde jsou uvedeny všechny transakce na účtu. Po kliknutí na záložku „Zobrazit“ a zde poté na „Detail účtu“ dostanete všechny informace, které potřebujete.

Můžu si účet pojmenovat?

Ano, určitě můžete. Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde stačí kliknout na záložku „Nastavení“ a účet jednoduše přejmenujete.

Kde najdu výpis z účtu?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak podílové fondy za každý kalendářní měsíc a Roční výpis ING Podílových fondů. Na obou výpisech najdete stav portfolia ke dni výpisu i výpis vypořádaných pokynů. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné složce.

Jaké další zajímavosti mohu o svém účtu zjistit?

Na stránce s transakcemi můžete kliknout na „zobrazit graf“ (3B.png, 3W.png) a uvidíte výši svých úspor včetně aktuální hodnoty druhého úrokového pásma (aktuálně je pásmo ve výši 300 000 Kč). Dále zde uvidíte aktuální výši úroků platnou k měsíci, ve kterém graf zobrazujete (tato částka prozatím není součástí vašeho celkového zůstatku – ten se navýší na konci měsíce, kdy se úroky připisují a také daní).

ING Podílové Fondy

Co mě čeká nového?

Změnili jsme přehled o investicích tak, abyste měli po ruce vždy ty nejdůležitější informace a v první řadě viděli, jak se daří vašim investicím. Zároveň jsme zkrátili celý proces nákupu a prodeje fondů. Nově také můžete své investice plnohodnotně obsluhovat také kdykoli a odkudkoli v mobilní aplikaci.

Mohu při nákupu a prodeji fondu využít jiný účet než ING Konto?

K nákupu i prodeji fondů lze v souladu s našimi obchodními podmínkami využít pouze ING Konto.

Investování z ING Konta je rychlé a pohodlné. Veškerý přehled o transakcích vidíte ve svém Internetovém bankovnictví.

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

Na hlavní stránce Internetového bankovnictví je základní přehled o aktuální výkonnosti (nerealizovaném výnosu) jednotlivých fondů v % i v měně fondu a celého portfolia v % a Kč. Další možností je graf. V detailu fondu klikněte na „Zobrazit graf“ a rozbalí se vám záložka s grafem, který vám ukáže, jak si váš fond vedl v minulosti. Graf si můžete zobrazit za poslední měsíc, od začátku roku nebo třeba rovnou celou historii od prvního nákupu. V horní části si pak můžete měnit, zda chce ziskovost vidět v %, nebo v měně fondu.

Kde najdu výpisy k fondům?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak investiční fondy za každý kalendářní měsíc. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné sekci.

Můžu svoje investice obsluhovat z mobilu?

Samozřejmě, díky nové mobilní aplikaci (v Google Play nebo App Store) máte všechny potřebné funkce pro obsluhu vašich investic k dispozici kdykoli a odkudkoli.

Jak mohu začít investovat do podílových fondů?

Pokud jste ještě s ING neinvestovali, klikněte v menu na Nákup fondů, vyberte si jednoduše fond a Internetové bankovnictví vás provede otevřením smlouvy krok za krokem. V průběhu bude potřeba vyplnit investiční dotazník, který vám pomůže vybrat vhodnou skupinu fondů.

Jak si vyberu ten správný fond?

Před nákupem fondu vás Internetové bankovnictví samo upozorní, že je třeba vyplnit investiční dotazník, podle kterého vám budeme při každém nákupu pomáhat s vyhodnocením, zda je zvolený fond vhodný pro váš investiční profil a pro váš rizikový apetit.

Jak mohu prodat svoje podílové fondy?

  1. Přihlaste se ke svému Internetovému bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Na úvodní stránce rozklikněte investiční bublinu.
  3. Vyberte si konkrétní podílový fond.
  4. Klikněte na tlačítko „Transakce“ a zvolte „Prodat“.
  5. Následujte další kroky na obrazovce.

Za jak dlouho proběhne prodej a jak se to dozvím?
K vypořádání pokynu dojde do 6 pracovních dní. Částka bude připsána na vaše ING Konto.

Můžu investovat na pobočce nebo přes telefon?

Investování v Internetovém bankovnictví je rychlé, pohodlné a bezpečné.

Pokud přece jen budete chtít s investováním pomoci, rádi vám na naší bezplatné telefonní lince poskytneme podporu a informace, jak fondy ve vašem Internetovém bankovnictví obsluhovat. Operátor s příslušnou certifikací v oblasti investic vám celý postup vysvětlí, a také poradí, jak konkrétní kroky v rámci založení, nákupu či prodeje fondů uděláte sami v prostředí vašeho Internetového bankovnictví.

Také za námi můžete přijít na pobočku, kde si s vámi o investování rádi popovídáme, vše vysvětlíme a provedeme založení, nákup či prodej fondů podle vašeho přání.

Kde najdu přehled svých transakcí?

Všechny transakce k danému fondu najdete chronologicky seřazené přímo pod grafem, který zobrazuje výkonnost fondu.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Nově ve svém Internetovém a Mobilním bankovnictví najdete přehled pravidelných investic na jedno kliknutí. Na jednom místě uvidíte, na jakou částku a s jakou pravidelností máte investici nastavenou a kdy proběhne další investice. Jednoduše odsud zadáte i novou pravidelnou investici.

macBook Kde najdu přehled svých pravidelných investic?
  • 1. Na domovské stránce klikněte v levé části obrazovky na bublinu „Investice“.
  • 2. V pravé části obrazovky pod bublinami klikněte na „Pravidelné investice“.
  • 3. Uvidíte přehled všech vašich pravidelných investic.

Rádi vám pomůžeme

Zavolejte nám na naši bezplatnou linku nebo nám nechte vzkaz a my se vám ozveme.