Přihlásit  

info-box-icon

Děkujeme, že jste spořili a investovali právě s námi!
Po víc než 20 letech úspěšného působení ukončíme v druhé polovině roku naše služby osobního bankovnictví v ČR. Využijte jedinečnou nabídku od Raiffeisenbank 1 % p. a. až do 300 000 Kč na 1 rok a získejte k tomu 500 Kč jako bonus. Víc o převodu vašich úspor do Raiffeisenbank.

Pro přístup do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví potřebujete:

Klientské číslo

Číslo vygenerované při založení vašeho ING Konta. Většinou má 10 číslic a poslali jsme vám ho v prvním e-mailu nebo v dopise. Pokud ho neznáte nebo nemůžete najít, zavolejte na naši bezplatnou infolinku 800 159 159.

Uživatelské jméno

Slouží jako alternativa ke klientskému číslu. Můžete si ho zvolit podle sebe. Nastavte si pro přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví uživatelské jméno, které si snadno zapamatujete.

Heslo

Heslo jste si nastavili během založení ING Konta a potřebujete ho pro bezpečné přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Pokud jste ho zapomněli nebo zablokovali, tady najdete postup, jak si ho obnovit.

Autorizační telefon

Vámi nastavené mobilní telefonní číslo, na které posíláme SMS s jednorázovým kódem pro bezpečné přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví.

Mobilní aplikace

S mobilní aplikací ING Bank CZ pro iOSAndroid máte naše služby po ruce, ať jste kdekoliv. V mobilu či tabletu si zkontrolujete zůstatky spořicího účtu ING Konto, provedete všechny platby, změníte osobní údaje nebo vyřídíte správu a nákup ING Podílových fondů.

Biometrické údaje

Otisk prstu či rozpoznání obličeje vás do Mobilního bankovnictví přihlásí rychleji, jednodušeji a bezpečněji. Zapomeňte na zadávání přihlašovacích jmen a hesel. Nastavte si biometrické údaje a zjistěte, jaký způsob přihlášení vám mobil/tablet nabídne.

Přihlášení a změna údajů

Můžu si vaše Internetové bankovnictví vyzkoušet nanečisto?

Chcete se podívat, jak vypadá naše Internetového bankovnictví, ale ještě nejste našimi klienty? Připravili jsme DEMO verzi, kde si můžete vyzkoušet jeho základní funkce.

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?

Na přihlašovací stránku Internetového bankovnictví se dostanete kliknutím na tlačítko „Přihlásit“ v pravém horním rohu našeho webu ing.cz. 

Do Mobilního bankovnictví se přihlásíte pomocí aplikace ING Bank CZ. Stáhněte si ji na App Store nebo Google Play a hned ji můžete začít používat. 

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Zadejte klientské číslo nebo uživatelské jméno, pokud jste si ho nastavili a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
  • 3. Zadejte 4místný jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 

V Mobilním bankovnictví

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Zadejte klientské číslo nebo uživatelské jméno, pokud jste si ho nastavili a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
  • 3. Zadejte 4místný jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Zadejte klientské číslo nebo uživatelské jméno, pokud jste si ho nastavili a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
  • 3. Zadejte 4místný jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 

TIP č. 1: Pokud se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete zakliknout pole „Zapamatovat si mě“. Stránka si vaše klientské číslo nebo uživatelské jméno bude pamatovat a vy ho při příštím přihlášení nebudete muset zadávat znova.

TIP č. 2: Správnost vyplněného hesla ověříte kliknutím na ikonu „oka“ 👁. 

TIP č. 3: Přihlášení do Mobilního bankovnictví urychlíte zadáním jednorázového kódu z SMS pomocí funkce automatického vyplnění.

TIP č. 4: Nastavte si přihlašování do Mobilního bankovnictví pomocí biometrických údajů – otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

TIP č. 5: Pro optimální fungování Internetového bankovnictví doporučujeme používat nejnovější verze prohlížečů.

TIP č. 6: Do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví se můžete přihlašovat ze svého počítače, telefonu nebo tabletu. Nikdy neklikejte na pochybné odkazy nevyžádaných e-mailů nebo jiných stránek. Pro přihlášení používejte vždycky web ing.cz nebo naši mobilní aplikaci ING Bank CZ.

V jakém prohlížeči mi bude fungovat Internetové bankovnictví? 

Internetové bankovnictví doporučujeme otevírat v těchto nebo vyšších verzích prohlížečů: Google Chrome 30.0, Mozilla Firefox 5.0, Microsoft Edge, Microsoft Edge Chromium, Safari. 

TIP č. 1: Pokud se vám přihlášení do Internetového bankovnictví nedaří, doporučujeme promazat cookies a cache prohlížeče nebo si stránku otevřete v anonymním okně.

TIP č. 2: Upozorňujeme, že od 19. 1. 2021 již není možné přihlášení do Internetového bankovnictví v prohlížeči Internet Explorer 11. Nainstalujte si jeho nástupce Microsoft Edge nebo Microsoft Edge Chromium.

Kde najdu svoje klientské číslo?

Klientské číslo jsme vám poslali v prvním e-mailu nebo v dopise při zakládání účtu. Pokud ho neznáte nebo nemůžete dohledat, zavolejte nám na naši bezplatnou infolinku 800 159 159 a my vám rádi pomůžeme.

TIP č. 1: Pokud se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete zakliknout pole „Zapamatovat si mě“. Stránka si vaše klientské číslo nebo uživatelské jméno bude pamatovat a vy ho při příštím přihlášení už nebudete muset zadávat.

TIP č. 2: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete. Díky tomu nebudete muset hledat přidělené klientské číslo. 

Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?

Uživatelské jméno si nastavíte kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit uživatelské jméno".
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 4. Zadejte svoje vlastní uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    Údaj musí obsahovat 4 až 30 znaků, z toho aspoň 1 písmeno.
    Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit uživatelské jméno". 
  • 4. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Zadejte svoje vlastní uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    Údaj musí obsahovat 4 až 30 znaků, z toho aspoň 1 písmeno.
    Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 6. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit uživatelské jméno". 
  • 4. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Zadejte svoje vlastní uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    Údaj musí obsahovat 4 až 30 znaků, z toho aspoň 1 písmeno.
    Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 6. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

TIP č. 1: Kromě oblíbené přezdívky můžete jako vlastní uživatelské jméno použít i e-mailovou adresu. Z bezpečnostních důvodů se ale vyhněte kombinaci jména a hesla shodnou s tou, kterou používáte pro přihlášení do e-mailové schránky, na sociálních sítích nebo jiných webech. 

Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?

Zapomenuté klientské číslo nebo uživatelské jméno si můžete připomenout na přihlašovací stránce do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Budete k tomu potřebovat svůj autorizační telefon a správně odpovědět na bezpečnostní otázky.

V Internetovém bankovnictví

macBook Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?
  • 1. Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytli při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené. 

V Mobilním bankovnictví

Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?
  • 1. Na úvodní obrazovce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytli při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené. 
Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?
  • 1. Na úvodní obrazovce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytli při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené. 

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 3: Pokud je např. prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu atd.

TIP č. 3: Pokud zatím autorizační telefon nemáte nebo už vaše číslo není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté přihlašovací údaje budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete.

Jak si nastavím biometrické údaje?

Tzv. biometrické ověřování si nastavíte ve svém Mobilním bankovnictví. Od okamžiku, kdy biometrii povolíte, vám začne fungovat odemykání mobilní aplikace otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

Jak si nastavím biometrické údaje?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Povolit biometrické údaje“. 
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Povolit“.
  • 4. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak můžu biometrické údaje vypnout?

Pokud na vybraném zařízení potřebujete vypnout ověřování biometrickými údaji, třeba z důvodu jeho ztráty nebo výměny, stačí biometrické údaje jednoduše zakázat. To uděláte přímo v Internetovém bankovnictví nebo v Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak můžu biometrické údaje vypnout?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Zakázat biometrické údaje“.
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Zakázat“.

V Mobilním bankovnictví

Jak můžu biometrické údaje vypnout?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Zakázat biometrické údaje“. 
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Zakázat“.
Jak můžu biometrické údaje vypnout?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Zakázat biometrické údaje“. 
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Zakázat“.

Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?

Pro kontrolu zadaného hesla klikněte na ikonu „oka“ 👁. Když budete chtít heslo znova skrýt, klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“ 👁. Díky téhle jednoduché vychytávce se vám už nestane, že byste si omylem zablokovali přístup ke svému účtu.    

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?
  • 1. Na přihlašovací stránce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte. 
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znova skryli, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte. 
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znova skryli, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.
Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte. 
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znova skryli, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?

Zapomenuté heslo si můžete obnovit na přihlašovací stránce do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Budete k tomu potřebovat svůj autorizační telefon a správně odpovědět na bezpečnostní otázky.

V Internetovém bankovnictví

macBook Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?
  • 1. Na přihlašovací stránce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Další“.
  • 2. Na stránce pro vyplnění hesla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“.
  • 3. Klikněte na tlačítko „Vygenerujte si kód pro obnovení hesla“ a počkejte, až vám přijde SMS. 
  • 4. Do prázdných čtverců naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“. 
  • 5. Odpovězte na vlastní kontrolní otázku pro obnovení hesla nebo na otázky týkající se vašich kontaktních či finančních údajů k danému ING Kontu. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Heslo by mělo být dobře zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

V Mobilním bankovnictví

Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Další“.
  • 2. Na obrazovce pro vyplnění hesla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“.
  • 3. Klikněte na tlačítko „Vygenerujte si kód pro obnovení hesla“ a počkejte, až vám přijde SMS. 
  • 4. Do prázdných čtverců naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“. 
  • 5. Odpovězte na nastavenou kontrolní otázku pro obnovení hesla nebo na otázky týkající se vašich kontaktních či finančních údajů k danému ING Kontu. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Heslo by mělo být dobře zapamatovatelné a zároveň bezpečné.
Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Další“.
  • 2. Na obrazovce pro vyplnění hesla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“.
  • 3. Klikněte na tlačítko „Vygenerujte si kód pro obnovení hesla“ a počkejte, až vám přijde SMS. 
  • 4. Do prázdných čtverců naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“. 
  • 5. Odpovězte na nastavenou kontrolní otázku pro obnovení hesla nebo na otázky týkající se vašich kontaktních či finančních údajů k danému ING Kontu. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Heslo by mělo být dobře zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 4: Pokud např. je prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu, atd.

TIP č. 3: Pokud autorizační telefon zatím nemáte nebo vaše číslo už není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté heslo budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Pokud jste si jako vlastní uživatelské jméno zvolili e-mailovou adresu, z bezpečnostních důvodů se vyhněte kombinaci jména a hesla shodnou s tou, kterou používáte pro přihlášení do e-mailové schránky, na sociálních sítích nebo jiných webech.

Jak si změním stávající heslo na nové?

Změnu stávajícího hesla můžete provést přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním stávající heslo na nové?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit heslo".
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 4. Zadejte nové heslo o délce 4 až 32 znaků, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje stávající heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním stávající heslo na nové?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit heslo".
  • 4. Zadejte nové heslo o délce 4 až 32 znaků, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje stávající heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si změním stávající heslo na nové?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit heslo".
  • 4. Zadejte nové heslo o délce 4 až 32 znaků, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje stávající heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak si nastavím autorizační telefon?

Nastavení autorizačního telefonu, který potřebujete pro přihlášení a schvalování pokynů v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví, můžete provést jedním ze dvou způsobů:

  • 1. Ze svého běžného účtu pošlete platbu na ING Konto, které jste si u nás otevřeli. Platba musí splňovat tyto náležitosti:
    částka: nejméně 1 Kč
    variabilní symbol: 1515151515
    specifický symbol: vaše české mobilní telefonní číslo (bez předvolby), které chcete nastavit jako nový autorizační telefon
  • 2. Stáhněte si a vyplňte formulář pro doplnění údajů. Podpis na formuláři nechte úředně ověřit a pak nám ho pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9.

Že už můžete nastavený autorizační telefon používat, vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

TIP: Pokud autorizační telefon máte nastavený a chcete ho změnit, přejděte sem.

Jak jednoduše zadám jednorázový kód z SMS při přihlášení do Mobilního bankovnictví?

Automatické vyplňování jednorázového kódu z SMS, kterou pošleme na váš autorizační telefon, urychluje přihlášení do Mobilního bankovnictví. Bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi v mobilu nebo kopírování jednorázového kódu ze zpráv.

Pokud pro přihlášení do Mobilního bankovnictví používáte svůj autorizační telefon, stačí jedním kliknutím povolit vložení kódu do uvedeného pole.

Jak jednoduše zadám jednorázové heslo z SMS při přihlášení do Mobilního bankovnictví?
  • 1. Na přihlašovací obrazovce zadejte svoje klientské číslo nebo uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte svoje heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.
  • 3. Počkejte, až vám přijde SMS zpráva se 4místným jednorázovým kódem.
  • 4. Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad zobrazenou klávesnicí.
  • 5. Jednorázový kód z SMS se automaticky vloží do pole kódu. Pak už ho stačí jenom potvrdit tlačítkem „Přihlásit“.

Jak si změním kontaktní adresu?

Změnu své kontaktní adresy můžete provést kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním kontaktní adresu?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Přejděte na sekci „Kontaktní adresa“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 3. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec stránky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 4. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním kontaktní adresu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS nebo Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní adresa“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si změním kontaktní adresu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS nebo Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní adresa“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Aktualizaci údajů vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?

Změnu autorizačního telefonu nebo e-mailu můžete provést kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Přejděte na sekci „Kontaktní údaje“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 3. Aktualizujte příslušný údaj a dole na stránce klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 4. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní údaje“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní údaje“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Aktualizaci údajů vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

TIP: Pokud autorizační telefon zatím nemáte nastavený, přejděte sem.

Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?

O aktualizaci osobních údajů, bydliště nebo platnosti dokladu můžete požádat přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Stačí nahrát platný doklad totožnosti

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?
  • 1. Nejdřív si v počítači připravte fotografie nebo kopie obou stran svého dokladu totožnosti. Zkontrolujte si, jestli jsou dostatečně ostré a čitelné.
  • 2. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 3. Vyberte sekci s údaji, které chcete aktualizovat, a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Přejděte na konec stránky, kde zaškrtněte políčko souhlasu a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Na stránce „Moje dokumenty“ nahrajte do patřičných rámečků kopie přední a zadní strany dokladu totožnosti.
  • 6. Nakonec potvrďte změnu tlačítkem „Přidat dokumenty“. 

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Vyberte sekci s údaji, které chcete aktualizovat, a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Přejeďte na konec obrazovky, kde zaškrtněte políčko souhlasu a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Klikněte do patřičných rámečků pro vyfocení a nahrání kopie přední a zadní strany dokladu totožnosti.
  • 6. Nakonec potvrďte změnu tlačítkem „Přidat dokumenty“.
Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Vyberte sekci s údaji, které chcete aktualizovat, a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Přejeďte na konec obrazovky, kde zaškrtněte políčko souhlasu a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Klikněte do patřičných rámečků pro vyfocení a nahrání kopie přední a zadní strany dokladu totožnosti.
  • 6. Nakonec potvrďte změnu tlačítkem „Přidat dokumenty“.

Aktualizaci údajů vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?

Vlastní otázky pro obnovení hesla vám umožní odblokovat si nebo obnovit zapomenuté heslo jednoduchým a bezpečným způsobem. Nastavíte si je kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Otázky pro obnovení hesla".
  • 3. Klikněte na tlačítko „Nastavit si otázky“.
  • 4. Postupně si vyberte 3 otázky a k nim doplňte odpovědi, na které si dokážete kdykoliv jednoduše vzpomenout, a pak klikněte na „Pokračovat“.
  • 5. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Otázky pro obnovení hesla".
  • 4. Klikněte na tlačítko „Nastavit si otázky“.
  • 5. Postupně si vyberte 3 otázky a k nim doplňte odpovědi, na které si dokážete kdykoliv jednoduše vzpomenout, a pak klikněte na „Pokračovat“.
  • 6. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Otázky pro obnovení hesla".
  • 4. Klikněte na tlačítko „Nastavit si otázky“.
  • 5. Postupně si vyberte 3 otázky a k nim doplňte odpovědi, na které si dokážete kdykoliv jednoduše vzpomenout, a pak klikněte na „Pokračovat“.
  • 6. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak vás chráníme v ING?

Víc detailů najdete na stránce Bezpečnost v ING.

ING Konto

Kde zjistím stav svého účtu?

  1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Klikněte na bublinu s logem ING Konta.
  3. Prohlédněte si váš zůstatek nebo historii a detaily transakcí.
  4. Pokud chcete, vyhledávejte v transakcích, vytvořte si potvrzení o platbách nebo si upravte nastavení svého ING Konta.

Jak můžu změnit či přidat transakční účet?

Stačí při zadání platby vybrat nový účet a tím se vám nový transakční účet vytvoří. Maximální možný počet Transakčních účtů jsou 3, proto pokud budete chtít zadat další nad rámec povolených 3, tak budete muset jeden odstranit.

Jak si můžu zkontrolovat, že jsem svoje heslo při schválení pokynu zadal správně?

Pro kontrolu zadaného hesla klikněte na ikonu „oka“ 👁. Když budete chtít heslo znova skrýt, klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“ 👁. Díky téhle jednoduché vychytávce se vám už nestane, že byste nemohl dokončit prováděný pokyn a omylem si zablokoval přístup ke svému účtu.

1) V Internetovém bankovnictví:

macBook
  • 1. Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 2. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

2) V Mobilním bankovnictví:

  • 1. Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 2. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 1: Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.

Krok 2: Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Jak jednoduše zadám jednorázový kód z SMS při schvalování instrukcí v Mobilním bankovnictví?

Automatické vyplňování jednorázového kódu z SMS, kterou pošleme na váš autorizační telefon, urychluje ověřování zadávaných pokynů (například nových transakcí nebo změn v osobním nastavení) v Mobilním bankovnictví. Bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi v mobilu nebo kopírování jednorázového kódu ze zpráv.

Pokud pro přihlášení do Mobilního bankovnictví používáte svůj autorizační telefon, stačí jedním kliknutím povolit vložení kódu do uvedeného pole.

  • 1. Na vybrané obrazovce zadejte svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 2. Počkejte, až vám přijde SMS zpráva se 4místným jednorázovým kódem.
  • 3. Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad zobrazenou klávesnicí.
  • 4. Jednorázový kód z SMS se automaticky vloží do pole kódu. Jakmile kliknete na tlačítko „Potvrdit“, dojde ke schválení pokynu.

Jak zadám platbu, trvalý příkaz nebo inkaso?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na Převody
  • 2. Vyberte „Nový převod“
  • 3. Zadejte podrobnosti o novém příjemci - jméno, číslo účtu
  • 4. Vyplňte podrobnosti o platbách - částku, jednorázově nebo opakovaně, datum, poznámku
  • 5. Klikněte na tlačítko Pokračovat
  • 6. Zadejte jednorázový kód, který jste obdrželi v SMS zprávě, a potvrďte

Jak si ověřím, že platba byla úspěšně provedena?

Transakce na svém účtu si můžete zkontrolovat v Internetovém bankovnictví v historii transakcí. Po kliknutí na transakci se vám zobrazí její detail s dalšími informacemi. Obrátit se můžete také na bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159, kde vám veškeré informace rádi sdělíme.

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na hlavní stránku bubliny ING Konto
  • 2. Klikněte na ikonu kalendáře
  • 3. Vyberte poslední měsíc
  • 4. Rozbalte graf
  • Pro více informací stačí na stránce s transakcemi kliknout na kalendář a vybrat si období, které vás nejvíce zajímá. Vše si poté můžete vytisknout nebo stáhnout v Excelu.

Kde zjistím další informace o svém účtu (úrokovou sazbu atd.)?

Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde jsou uvedeny všechny transakce na účtu. Po kliknutí na záložku „Zobrazit“ a zde poté na „Detail účtu“ dostanete všechny informace, které potřebujete.

Můžu si účet pojmenovat?

Ano, určitě můžete. Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde stačí kliknout na záložku „Nastavení“ a účet jednoduše přejmenujete.

Kde najdu výpis z účtu?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak podílové fondy za každý kalendářní měsíc a Roční výpis ING Podílových fondů. Na obou výpisech najdete stav portfolia ke dni výpisu i výpis vypořádaných pokynů. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné složce.

Jaké další zajímavosti mohu o svém účtu zjistit?

Na stránce s transakcemi můžete kliknout na „zobrazit graf“ (3B.png, 3W.png) a uvidíte výši svých úspor včetně aktuální hodnoty druhého úrokového pásma (aktuálně je pásmo ve výši 300 000 Kč). Dále zde uvidíte aktuální výši úroků platnou k měsíci, ve kterém graf zobrazujete (tato částka prozatím není součástí vašeho celkového zůstatku – ten se navýší na konci měsíce, kdy se úroky připisují a také daní).

ING Podílové Fondy

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

macBook anim
Hledat
  • 1. Základní přehled o aktuální výkonnosti v % i v měně najdete přímo v bublině fondu stránce na hlavní stránce Internetového bankovnictví
  • 2. Pro detail výkonnost klikněte na bublinu fondu
  • 3. Kliknutím na "Zobrazit graf" rozbalte grafy s minulým vývojem
  • 4. Zvolte si pohled na Ziskovost v % nebo Kapitál v měně pomocí přepínačů v levém horním rohu


Na hlavní stránce Internetového bankovnictví je základní přehled o aktuální výkonnosti (nerealizovaném výnosu) jednotlivých fondů v % i v měně fondu a celého portfolia v % a Kč. Další možností je graf. V detailu fondu klikněte na „Zobrazit graf“ a rozbalí se vám záložka s grafem, který vám ukáže, jak si váš fond vedl v minulosti. Graf si můžete zobrazit za poslední měsíc, od začátku roku nebo třeba rovnou celou historii od prvního nákupu. V horní části si pak můžete měnit, zda chce ziskovost vidět v %, nebo v měně fondu.

Kde najdu výpisy k fondům?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak investiční fondy za každý kalendářní měsíc. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné sekci.

Jak si vyberu ten správný fond?

Před nákupem fondu vás Internetové bankovnictví samo upozorní, že je třeba vyplnit investiční dotazník, podle kterého vám budeme při každém nákupu pomáhat s vyhodnocením, zda je zvolený fond vhodný pro váš investiční profil a pro váš rizikový apetit.

Jak mohu prodat svoje podílové fondy?

  1. Přihlaste se ke svému Internetovému bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Na úvodní stránce rozklikněte investiční bublinu.
  3. Vyberte si konkrétní podílový fond.
  4. Klikněte na tlačítko „Transakce“ a zvolte „Prodat“.
  5. Následujte další kroky na obrazovce.

Za jak dlouho proběhne prodej a jak se to dozvím?
K vypořádání pokynu dojde do 6 pracovních dní. Částka bude připsána na vaše ING Konto.

Kde najdu přehled svých transakcí?

Všechny transakce k danému fondu najdete chronologicky seřazené přímo pod grafem, který zobrazuje výkonnost fondu.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Nově ve svém Internetovém a Mobilním bankovnictví najdete přehled pravidelných investic na jedno kliknutí. Na jednom místě uvidíte, na jakou částku a s jakou pravidelností máte investici nastavenou a kdy proběhne další investice. Jednoduše odsud zadáte i novou pravidelnou investici.

macBook Kde najdu přehled svých pravidelných investic?
  • 1. Na domovské stránce klikněte v levé části obrazovky na bublinu „Investice“.
  • 2. V pravé části obrazovky pod bublinami klikněte na „Pravidelné investice“.
  • 3. Uvidíte přehled všech vašich pravidelných investic.

Rádi vám pomůžeme

Zavolejte nám na naši bezplatnou linku nebo nám nechte vzkaz a my se vám ozveme.