Přihlásit  

info-box-icon

Děkujeme, že jste spořili a investovali právě s námi!

Po víc než 20 letech úspěšného působení ukončíme v druhé polovině roku naše služby osobního bankovnictví v ČR. Využijte exkluzivní nabídku od Raiffeisenbank 1 % p. a. až do 300 000 Kč na 1 rok a získejte k tomu 500 Kč jako bonus. Možnost převést vaše úspory z ING do Raiffeisenbank schválil Úřad pro ochranu hospodářské soutěže a vy už můžete nabídku využít.
Víc o převodu vašich úspor do Raiffeisenbank.

Pro přístup do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví potřebujete:

Klientské číslo

Číslo vygenerované při založení vašeho ING Konta. Většinou má 10 číslic a poslali jsme vám ho v prvním e-mailu nebo v dopise. Pokud ho neznáte nebo nemůžete najít, zavolejte na naši bezplatnou infolinku 800 159 159.

Uživatelské jméno

Slouží jako alternativa ke klientskému číslu. Můžete si ho zvolit podle sebe. Nastavte si pro přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví uživatelské jméno, které si snadno zapamatujete.

Heslo

Heslo jste si nastavili během založení ING Konta a potřebujete ho pro bezpečné přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Pokud jste ho zapomněli nebo zablokovali, tady najdete postup, jak si ho obnovit.

Autorizační telefon

Vámi nastavené mobilní telefonní číslo, na které posíláme SMS s jednorázovým kódem pro bezpečné přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví.

Mobilní aplikace

S mobilní aplikací ING Bank CZ pro iOSAndroid máte naše služby po ruce, ať jste kdekoliv. V mobilu či tabletu si zkontrolujete zůstatky spořicího účtu ING Konto, provedete všechny platby, změníte osobní údaje nebo vyřídíte správu a nákup ING Podílových fondů.

Biometrické údaje

Otisk prstu či rozpoznání obličeje vás do Mobilního bankovnictví přihlásí rychleji, jednodušeji a bezpečněji. Zapomeňte na zadávání přihlašovacích jmen a hesel. Nastavte si biometrické údaje a zjistěte, jaký způsob přihlášení vám mobil/tablet nabídne.

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?

Na přihlašovací stránku Internetového bankovnictví se dostanete kliknutím na tlačítko „Přihlásit“ v pravém horním rohu našeho webu ing.cz. 

Do Mobilního bankovnictví se přihlásíte pomocí aplikace ING Bank CZ. Stáhněte si ji na App Store nebo Google Play a hned ji můžete začít používat. 

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Zadejte klientské číslo nebo uživatelské jméno, pokud jste si ho nastavili a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
  • 3. Zadejte 4místný jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 

V Mobilním bankovnictví

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Zadejte klientské číslo nebo uživatelské jméno, pokud jste si ho nastavili a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
  • 3. Zadejte 4místný jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Zadejte klientské číslo nebo uživatelské jméno, pokud jste si ho nastavili a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 
  • 3. Zadejte 4místný jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“. 

TIP č. 1: Pokud se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete zakliknout pole „Zapamatovat si mě“. Stránka si vaše klientské číslo nebo uživatelské jméno bude pamatovat a vy ho při příštím přihlášení nebudete muset zadávat znova.

TIP č. 2: Správnost vyplněného hesla ověříte kliknutím na ikonu „oka“ 👁. 

TIP č. 3: Přihlášení do Mobilního bankovnictví urychlíte zadáním jednorázového kódu z SMS pomocí funkce automatického vyplnění.

TIP č. 4: Nastavte si přihlašování do Mobilního bankovnictví pomocí biometrických údajů – otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

TIP č. 5: Pro optimální fungování Internetového bankovnictví doporučujeme používat nejnovější verze prohlížečů.

TIP č. 6: Do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví se můžete přihlašovat ze svého počítače, telefonu nebo tabletu. Nikdy neklikejte na pochybné odkazy nevyžádaných e-mailů nebo jiných stránek. Pro přihlášení používejte vždycky web ing.cz nebo naši mobilní aplikaci ING Bank CZ.

V jakém prohlížeči mi bude fungovat Internetové bankovnictví? 

Internetové bankovnictví doporučujeme otevírat v těchto nebo vyšších verzích prohlížečů: Google Chrome 30.0, Mozilla Firefox 5.0, Microsoft Edge, Microsoft Edge Chromium, Safari. 

TIP č. 1: Pokud se vám přihlášení do Internetového bankovnictví nedaří, doporučujeme promazat cookies a cache prohlížeče nebo si stránku otevřete v anonymním okně.

TIP č. 2: Upozorňujeme, že od 19. 1. 2021 již není možné přihlášení do Internetového bankovnictví v prohlížeči Internet Explorer 11. Nainstalujte si jeho nástupce Microsoft Edge nebo Microsoft Edge Chromium.

Kde najdu svoje klientské číslo?

Klientské číslo jsme vám poslali v prvním e-mailu nebo v dopise při zakládání účtu. Pokud ho neznáte nebo nemůžete dohledat, zavolejte nám na naši bezplatnou infolinku 800 159 159 a my vám rádi pomůžeme.

TIP č. 1: Pokud se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete zakliknout pole „Zapamatovat si mě“. Stránka si vaše klientské číslo nebo uživatelské jméno bude pamatovat a vy ho při příštím přihlášení už nebudete muset zadávat.

TIP č. 2: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete. Díky tomu nebudete muset hledat přidělené klientské číslo. 

Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?

Zapomenuté klientské číslo nebo uživatelské jméno si můžete připomenout na přihlašovací stránce do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Budete k tomu potřebovat svůj autorizační telefon a správně odpovědět na bezpečnostní otázky.

V Internetovém bankovnictví

macBook Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?
  • 1. Na přihlašovací stránce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytli při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené. 

V Mobilním bankovnictví

Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?
  • 1. Na úvodní obrazovce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytli při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené. 
Co mám dělat, když zapomenu svoje klientské číslo / uživatelské jméno?
  • 1. Na úvodní obrazovce klikněte na odkaz „Zapomněl jsem Uživatelské jméno“.
  • 2. Zadejte číslo dokladu totožnosti, který jste nám poskytli při založení ING Konta, a vyberte, o jaký druh dokladu se jedná. Potom klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 3. Do prázdných čtverců na stránce naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“.
  • 4. Odpovězte na vámi nastavené kontrolní otázky, příp. na otázky týkající se finančních údajů vašeho ING Konta. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Na obrazovce se vám zobrazí vaše klientské číslo, příp. i uživatelské jméno, pokud ho máte nastavené. 

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 3: Pokud je např. prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu atd.

TIP č. 3: Pokud zatím autorizační telefon nemáte nebo už vaše číslo není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté přihlašovací údaje budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Nastavte si vlastní uživatelské jméno, které si jednoduše zapamatujete.

Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?

Pro kontrolu zadaného hesla klikněte na ikonu „oka“ 👁. Když budete chtít heslo znova skrýt, klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“ 👁. Díky téhle jednoduché vychytávce se vám už nestane, že byste si omylem zablokovali přístup ke svému účtu.    

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?
  • 1. Na přihlašovací stránce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte. 
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znova skryli, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte. 
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znova skryli, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.
Jak si můžu zkontrolovat, že svoje heslo při přihlášení zadávám správně?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte. 
  • 3. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znova skryli, a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.

Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?

Zapomenuté heslo si můžete obnovit na přihlašovací stránce do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Budete k tomu potřebovat svůj autorizační telefon a správně odpovědět na bezpečnostní otázky.

V Internetovém bankovnictví

macBook Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?
  • 1. Na přihlašovací stránce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Další“.
  • 2. Na stránce pro vyplnění hesla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“.
  • 3. Klikněte na tlačítko „Vygenerujte si kód pro obnovení hesla“ a počkejte, až vám přijde SMS. 
  • 4. Do prázdných čtverců naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“. 
  • 5. Odpovězte na vlastní kontrolní otázku pro obnovení hesla nebo na otázky týkající se vašich kontaktních či finančních údajů k danému ING Kontu. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Heslo by mělo být dobře zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

V Mobilním bankovnictví

Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Další“.
  • 2. Na obrazovce pro vyplnění hesla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“.
  • 3. Klikněte na tlačítko „Vygenerujte si kód pro obnovení hesla“ a počkejte, až vám přijde SMS. 
  • 4. Do prázdných čtverců naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“. 
  • 5. Odpovězte na nastavenou kontrolní otázku pro obnovení hesla nebo na otázky týkající se vašich kontaktních či finančních údajů k danému ING Kontu. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Heslo by mělo být dobře zapamatovatelné a zároveň bezpečné.
Co mám dělat, když zapomenu svoje heslo?
  • 1. Na úvodní obrazovce zadejte klientské číslo, příp. uživatelské jméno a klikněte na tlačítko „Další“.
  • 2. Na obrazovce pro vyplnění hesla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“.
  • 3. Klikněte na tlačítko „Vygenerujte si kód pro obnovení hesla“ a počkejte, až vám přijde SMS. 
  • 4. Do prázdných čtverců naklikejte prostřednictvím zobrazené tabulky 3 číslice z 6místného SMS kódu a dejte „Potvrdit“. 
  • 5. Odpovězte na nastavenou kontrolní otázku pro obnovení hesla nebo na otázky týkající se vašich kontaktních či finančních údajů k danému ING Kontu. Potom klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a klikněte na tlačítko „Potvrdit“. Heslo by mělo být dobře zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

TIP č. 1: V kroku 3: Na přečtení, zadání a potvrzení kódu z SMS máte 2 minuty. Pokud to v daném intervalu nestihnete, v pravé nebo spodní části obrazovky si vygenerujte nový SMS kód.

TIP č. 2: V kroku 4: Pokud např. je prázdný první čtverec, zadejte do něj první číslici z SMS kódu, pokud je prázdný druhý čtverec, zadejte do něj druhou číslici z SMS kódu, atd.

TIP č. 3: Pokud autorizační telefon zatím nemáte nebo vaše číslo už není aktuální, je potřeba si ho nejdřív nastavit. Pak si zapomenuté heslo budete moct sami obnovit.

TIP č. 4: Pokud jste si jako vlastní uživatelské jméno zvolili e-mailovou adresu, z bezpečnostních důvodů se vyhněte kombinaci jména a hesla shodnou s tou, kterou používáte pro přihlášení do e-mailové schránky, na sociálních sítích nebo jiných webech.

Jak si nastavím autorizační telefon?

Nastavení autorizačního telefonu, který potřebujete pro přihlášení a schvalování pokynů v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví, můžete provést jedním ze dvou způsobů:

  • 1. Z běžného účtu, který máte v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví ING nastavený zároveň jako transakční účet, pošlete platbu na svoje ING Konto. Platba musí splňovat tyto náležitosti: 
    částka: nejméně 1 Kč
    variabilní symbol: 1515151515
    specifický symbol: vaše české mobilní telefonní číslo (bez předvolby), které chcete nastavit jako nový autorizační telefon
  • 2. Stáhněte si a vyplňte formulář pro doplnění údajů. Podpis na formuláři nechte úředně ověřit a pak nám ho pošlete na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9.

Že už můžete nastavený autorizační telefon používat, vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

TIP č. 1: V Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví můžete mít vytvořené až 3 transakční účty. Pro nastavení autorizačního telefonu podle způsobu 1 výše můžete využít kterýkoliv z nich.

TIP č. 2: Pokud autorizační telefon máte nastavený a chcete ho změnit, přejděte sem.

Můžu si vaše Internetové bankovnictví vyzkoušet nanečisto?

Chcete se podívat, jak vypadá naše Internetového bankovnictví, ale ještě nejste našimi klienty? Připravili jsme DEMO verzi, kde si můžete vyzkoušet jeho základní funkce.

Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?

Uživatelské jméno si nastavíte kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit uživatelské jméno".
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 4. Zadejte svoje vlastní uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    Údaj musí obsahovat 4 až 30 znaků, z toho aspoň 1 písmeno.
    Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit uživatelské jméno". 
  • 4. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Zadejte svoje vlastní uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    Údaj musí obsahovat 4 až 30 znaků, z toho aspoň 1 písmeno.
    Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 6. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si nastavím vlastní uživatelské jméno?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit uživatelské jméno". 
  • 4. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Zadejte svoje vlastní uživatelské jméno, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
    Údaj musí obsahovat 4 až 30 znaků, z toho aspoň 1 písmeno.
    Můžete použít písmena bez diakritiky, číslice a speciální znaky: @.-_%$#*!?+.
    Velká a malá písmena se nerozlišují, můžete použít kteroukoliv variantu.
  • 6. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

TIP č. 1: Kromě oblíbené přezdívky můžete jako vlastní uživatelské jméno použít i e-mailovou adresu. Z bezpečnostních důvodů se ale vyhněte kombinaci jména a hesla shodnou s tou, kterou používáte pro přihlášení do e-mailové schránky, na sociálních sítích nebo jiných webech. 

Jak si nastavím biometrické údaje?

Tzv. biometrické ověřování si nastavíte ve svém Mobilním bankovnictví. Od okamžiku, kdy biometrii povolíte, vám začne fungovat odemykání mobilní aplikace otiskem prstu nebo rozpoznáním obličeje.

Jak si nastavím biometrické údaje?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Povolit biometrické údaje“. 
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Povolit“.
  • 4. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak můžu biometrické údaje vypnout?

Pokud na vybraném zařízení potřebujete vypnout ověřování biometrickými údaji, třeba z důvodu jeho ztráty nebo výměny, stačí biometrické údaje jednoduše zakázat. To uděláte přímo v Internetovém bankovnictví nebo v Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak můžu biometrické údaje vypnout?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Zakázat biometrické údaje“.
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Zakázat“.

V Mobilním bankovnictví

Jak můžu biometrické údaje vypnout?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Zakázat biometrické údaje“. 
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Zakázat“.
Jak můžu biometrické údaje vypnout?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Zakázat biometrické údaje“. 
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Zakázat“.

Jak si změním stávající heslo na nové?

Změnu stávajícího hesla můžete provést přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním stávající heslo na nové?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Změnit heslo".
  • 3. Pročtěte si pečlivě informace na stránce a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 4. Zadejte nové heslo o délce 4 až 32 znaků, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje stávající heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním stávající heslo na nové?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit heslo".
  • 4. Zadejte nové heslo o délce 4 až 32 znaků, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje stávající heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si změním stávající heslo na nové?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Změnit heslo".
  • 4. Zadejte nové heslo o délce 4 až 32 znaků, postup zopakujte a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje stávající heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak jednoduše zadám jednorázový kód z SMS při přihlášení do Mobilního bankovnictví?

Automatické vyplňování jednorázového kódu z SMS, kterou pošleme na váš autorizační telefon, urychluje přihlášení do Mobilního bankovnictví. Bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi v mobilu nebo kopírování jednorázového kódu ze zpráv.

Pokud pro přihlášení do Mobilního bankovnictví používáte svůj autorizační telefon, stačí jedním kliknutím povolit vložení kódu do uvedeného pole.

Jak jednoduše zadám jednorázové heslo z SMS při přihlášení do Mobilního bankovnictví?
  • 1. Na přihlašovací obrazovce zadejte svoje klientské číslo nebo uživatelské jméno a potvrďte tlačítkem „Další“.
  • 2. Zadejte svoje heslo a potvrďte tlačítkem „Přihlásit“.
  • 3. Počkejte, až vám přijde SMS zpráva se 4místným jednorázovým kódem.
  • 4. Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad zobrazenou klávesnicí.
  • 5. Jednorázový kód z SMS se automaticky vloží do pole kódu. Pak už ho stačí jenom potvrdit tlačítkem „Přihlásit“.

Jak si změním kontaktní adresu?

Změnu své kontaktní adresy můžete provést kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním kontaktní adresu?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Přejděte na sekci „Kontaktní adresa“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 3. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec stránky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 4. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním kontaktní adresu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS nebo Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní adresa“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si změním kontaktní adresu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS nebo Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní adresa“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Aktualizaci údajů vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?

Změnu autorizačního telefonu nebo e-mailu můžete provést kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Přejděte na sekci „Kontaktní údaje“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 3. Aktualizujte příslušný údaj a dole na stránce klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 4. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní údaje“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si změním autorizační telefon nebo e-mail?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Přejděte na sekci „Kontaktní údaje“ a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Aktualizujte příslušný údaj, pak přejděte na konec obrazovky a klikněte na tlačítko „Uložit“.
  • 5. Pro ověření změny zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Aktualizaci údajů vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

TIP: Pokud autorizační telefon zatím nemáte nastavený, přejděte sem.

Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?

O aktualizaci osobních údajů, bydliště nebo platnosti dokladu můžete požádat přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Stačí nahrát platný doklad totožnosti

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?
  • 1. Nejdřív si v počítači připravte fotografie nebo kopie obou stran svého dokladu totožnosti. Zkontrolujte si, jestli jsou dostatečně ostré a čitelné.
  • 2. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 3. Vyberte sekci s údaji, které chcete aktualizovat, a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Přejděte na konec stránky, kde zaškrtněte políčko souhlasu a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Na stránce „Moje dokumenty“ nahrajte do patřičných rámečků kopie přední a zadní strany dokladu totožnosti.
  • 6. Nakonec potvrďte změnu tlačítkem „Přidat dokumenty“. 

V Mobilním bankovnictví

Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Vyberte sekci s údaji, které chcete aktualizovat, a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Přejeďte na konec obrazovky, kde zaškrtněte políčko souhlasu a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Klikněte do patřičných rámečků pro vyfocení a nahrání kopie přední a zadní strany dokladu totožnosti.
  • 6. Nakonec potvrďte změnu tlačítkem „Přidat dokumenty“.
Jak si změním příjmení, trvalé bydliště, číslo nebo platnost dokladu?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Klikněte na řádek „Osobní údaje“.
  • 3. Vyberte sekci s údaji, které chcete aktualizovat, a klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Přejeďte na konec obrazovky, kde zaškrtněte políčko souhlasu a potvrďte tlačítkem „Změnit“.
  • 5. Klikněte do patřičných rámečků pro vyfocení a nahrání kopie přední a zadní strany dokladu totožnosti.
  • 6. Nakonec potvrďte změnu tlačítkem „Přidat dokumenty“.

Aktualizaci údajů vám potvrdíme zprávou v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?

Vlastní otázky pro obnovení hesla vám umožní odblokovat si nebo obnovit zapomenuté heslo jednoduchým a bezpečným způsobem. Nastavíte si je kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém horním rohu obrazovky klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" pod položkou „Přihlašovací údaje“ klikněte na odkaz „Otázky pro obnovení hesla".
  • 3. Klikněte na tlačítko „Nastavit si otázky“.
  • 4. Postupně si vyberte 3 otázky a k nim doplňte odpovědi, na které si dokážete kdykoliv jednoduše vzpomenout, a pak klikněte na „Pokračovat“.
  • 5. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Otázky pro obnovení hesla".
  • 4. Klikněte na tlačítko „Nastavit si otázky“.
  • 5. Postupně si vyberte 3 otázky a k nim doplňte odpovědi, na které si dokážete kdykoliv jednoduše vzpomenout, a pak klikněte na „Pokračovat“.
  • 6. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Jak si nastavím vlastní otázky pro obnovení hesla?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Můj profil“.
  • 2. Ve spodní části obrazovky v sekci „Zabezpečení" klikněte na „Přihlašovací údaje“. 
  • 3. Vyberte položku „Otázky pro obnovení hesla".
  • 4. Klikněte na tlačítko „Nastavit si otázky“.
  • 5. Postupně si vyberte 3 otázky a k nim doplňte odpovědi, na které si dokážete kdykoliv jednoduše vzpomenout, a pak klikněte na „Pokračovat“.
  • 6. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak vás chráníme v ING?

Víc detailů najdete na stránce Bezpečnost v ING.

Kde najdu informace o svém spořicím účtu?

Informace o svém spořicím účtu ING Konto najdete v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví na úvodní stránce v sekci „Moje produkty“.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a klikněte na bublinu „ING Konto“.
  • 2. Zobrazí se vám základní přehled o vašem spořicím účtu. Nahoře vlevo vidíte jeho název a číslo, vpravo jsou zůstatky a dole historie transakcí.
  • 3. Pro více informací o svém ING Kontu klikněte na číslo účtu. Tady najdete např. údaje o nominální úrokové sazbě, připsaných úrocích, IBAN kód a jiné.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 2. Zobrazí se vám základní přehled o vašem spořicím účtu. Nahoře vidíte jeho název a číslo, zůstatky a historii transakcí.
  • 3. Pro více informací o svém ING Kontu klikněte na číslo účtu. Tady najdete např. údaje o nominální úrokové sazbě, připsaných úrocích, IBAN kód a jiné.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 2. Zobrazí se vám základní přehled o vašem spořicím účtu. Nahoře vidíte jeho název a číslo, zůstatky a historii transakcí.
  • 3. Pro více informací o svém ING Kontu klikněte na číslo účtu. Tady najdete např. údaje o nominální úrokové sazbě, připsaných úrocích, IBAN kód a jiné.

TIP č. 1: Svůj spořicí účet si můžete libovolně pojmenovat a kdykoliv znovu přejmenovat.

Kde zjistím, kolik mám naspořeno?

Výši svých úspor zjistíte snadno po přihlášení do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví. Částku vidíte hned na domovské stránce a potom také v přehledu vašeho spořicího účtu.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví.
  • 2. Na domovské stránce vidíte výši svých celkových úspor pod bublinou „ING Konto“.
  • 3. Pro zobrazení základního přehledu o vašem spořicím účtu klikněte na bublinu „ING Konto“.
  • 4. V pravém horním rohu obrazovky najdete aktuální zůstatky.
  • 5. Pokud chcete vidět úroková pásma svých úspor, klikněte na řádek „Zobrazit graf“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android.
  • 2. Na domovské stránce vidíte výši svých celkových úspor pod bublinou „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 3. Pro zobrazení základního přehledu o vašem spořicím účtu klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 4. V horní části obrazovky najdete aktuální zůstatky.
  • 5. Pokud chcete vidět úroková pásma svých úspor, klikněte na řádek „Zobrazit graf“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android.
  • 2. Na domovské stránce vidíte výši svých celkových úspor pod bublinou „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 3. Pro zobrazení základního přehledu o vašem spořicím účtu klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 4. V horní části obrazovky najdete aktuální zůstatky.
  • 5. Pokud chcete vidět úroková pásma svých úspor, klikněte na řádek „Zobrazit graf“.

TIP č. 1: Pokud se chcete podívat na výši úroků připsaných od založení spořicího účtu, zobrazte si stránku s podrobnostmi o účtu.

Jak zadám novou platbu?

Zadat novou jednorázovou anebo pravidelnou domácí platbu můžete kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V levé sekci „Platby“ klikněte na odkaz „Nová platba“.
  • 3. V sekci „2. Na účet“ buď vyberte některý z uložených transakčních účtů nebo zvolte „Nový účet“ a zadejte nové jméno a číslo.
  • 4. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte typ platby (jednorázová nebo pravidelná), vyberte datum a podle potřeby vyplňte doplňující informace.
  • 5. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro ověření transakce zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení transakce zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Nová platba“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Na: Cíl“.
  • 4. Vyberte některý z uložených transakčních účtů nebo zvolte „Nový účet“ a zadejte nové jméno a číslo.
  • 5. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte typ platby (jednorázová nebo pravidelná), vyberte datum a podle potřeby vyplňte doplňující informace.
  • 6. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro ověření transakce zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 8. Pro potvrzení transakce zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Nová platba“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Na: Cíl“.
  • 4. Vyberte některý z uložených transakčních účtů nebo zvolte „Nový účet“ a zadejte nové jméno a číslo.
  • 5. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte typ platby (jednorázová nebo pravidelná), vyberte datum a podle potřeby vyplňte doplňující informace.
  • 6. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro ověření transakce zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 8. Pro potvrzení transakce zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

TIP č. 1: Pokud potřebujete peníze převést na účet, který nemáte uložený mezi třemi transakčními účty, je třeba jeden z těchto účtu nejdřív odebrat.

TIP č. 2: Jako alternativu odchozích plateb si můžete nastavit povolení k inkasu.

TIP č. 3: Dokud nedojde ke zpracování platby, můžete ji upravit nebo zrušit.

Jak upravím nebo zruším zadanou platbu ?

Upravit nebo zrušit zadanou budoucí platbu ještě předtím, než ji zpracujeme, můžete přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V levé sekci „Platby“ klikněte na odkaz „Zobrazit/upravit platby“.
  • 3. Vpravo nad tabulkou klikněte na šedé tlačítko „Plánované“.
  • 4. Klikněte do řádku příslušné platby, abyste zobrazili její detail.
  • 5. V detailu platby klikněte na odkaz „Upravit“ a pokračujte stejně jako při zadání nové platby. Pokud chcete platbu stornovat, klikněte na odkaz „Zrušit“.
  • 6. Vyberte platbu, kterou chcete zrušit, a klikněte na tlačítko „Ano“.
  • 7. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit platby“.
  • 3. Nad tabulkou klikněte na šedé tlačítko „Plánované“.
  • 4. Klikněte do řádku příslušné platby, abyste zobrazili její detail.
  • 5. Ve spodní části obrazovky po kliknutí na tlačítko „Možnosti“ máte na výběr platbu „Upravit“ a v tom případě pokračujte stejně jako při zadání nové platby. Pokud chcete platbu stornovat, klikněte na tlačítko „Zrušit“.
  • 6. Vyberte platbu, kterou chcete zrušit a klikněte na tlačítko „Ano“.
  • 7. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit platby“.
  • 3. Nad tabulkou klikněte na šedé tlačítko „Plánované“.
  • 4. Klikněte do řádku příslušné platby, abyste zobrazili její detail.
  • 5. Ve spodní části obrazovky po kliknutí na tlačítko „Možnosti“ máte na výběr platbu „Upravit“ a v tom případě pokračujte stejně jako při zadání nové platby. Pokud chcete platbu stornovat, klikněte na tlačítko „Zrušit“.
  • 6. Vyberte platbu, kterou chcete zrušit a klikněte na tlačítko „Ano“.
  • 7. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak zadám příkaz k inkasu?

Zadat jednorázový nebo pravidelný příkaz k inkasu můžete kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V prostřední sekci „Příkazy k inkasu“ klikněte na odkaz „Nový příkaz k inkasu“.
  • 3. V sekci „1. Z účtu“ buď vyberte některý z uložených transakčních účtů nebo zvolte „Nový účet“ a zadejte nové jméno a číslo.
  • 4. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte typ příkazu (jednorázový nebo pravidelný), vyberte datum a podle potřeby vyplňte doplňující informace.
  • 5. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Příkazy k inkasu“ a dál na odkaz „Nový příkaz k inkasu“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Od: Zdroj“.
  • 4. Vyberte některý z uložených transakčních účtů nebo zvolte „Nový účet“ a zadejte nové jméno a číslo.
  • 5. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte typ příkazu (jednorázový nebo pravidelný), vyberte datum a podle potřeby vyplňte doplňující informace.
  • 6. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Příkazy k inkasu“ a dál na odkaz „Nový příkaz k inkasu“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Od: Zdroj“.
  • 4. Vyberte některý z uložených transakčních účtů nebo zvolte „Nový účet“ a zadejte nové jméno a číslo.
  • 5. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte typ příkazu (jednorázový nebo pravidelný), vyberte datum a podle potřeby vyplňte doplňující informace.
  • 6. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

TIP č. 1: Prostřednictvím příkazu k inkasu dáváte pokyn k zaslání peněz z jiného účtu ve prospěch vašeho ING Konta. Nastavte si proto povolení k inkasu v bance, ze které bude platba odeslána.

TIP č. 2: Alternativou příkazu k inkasu je zadání odchozí platby na jiném běžném účtu ve prospěch vašeho ING Konta.

TIP č. 3: Dokud nedojde ke zpracování transakce, můžete příkaz k inkasu upravit nebo zrušit.

Jak upravím nebo zruším příkaz k inkasu?

Upravit nebo zrušit příkaz k inkasu ještě předtím, než ho zpracujeme, můžete přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V prostřední sekci „Příkazy k inkasu“ klikněte na odkaz „Zobrazit/upravit příkazy k inkasům“.
  • 3. Vpravo nad tabulkou klikněte na šedé tlačítko „Plánované“.
  • 4. Klikněte do řádku příslušného pokynu, abyste zobrazili jeho detail.
  • 5. V detailu pokynu klikněte na odkaz „Upravit“ a pokračujte stejně jako při zadání nového příkazu k inkasu. Pokud chcete příkaz stornovat, klikněte na odkaz „Zrušit“.
  • 6. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Příkazy k inkasu“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit příkazy k inkasům“.
  • 3. Nad tabulkou klikněte na šedé tlačítko „Plánované“.
  • 4. Klikněte do řádku příslušného pokynu, abyste zobrazili jeho detail.
  • 5. Ve spodní části obrazovky po kliknutí na tlačítko „Možnosti“ máte na výběr pokyn „Upravit“ a v tom případě pokračujte stejně jako při zadání nového příkazu k inkasu. Pokud chcete příkaz stornovat, klikněte na tlačítko „Zrušit“.
  • 6. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Příkazy k inkasu“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit příkazy k inkasům“.
  • 3. Nad tabulkou klikněte na šedé tlačítko „Plánované“.
  • 4. Klikněte do řádku příslušného pokynu, abyste zobrazili jeho detail.
  • 5. Ve spodní části obrazovky po kliknutí na tlačítko „Možnosti“ máte na výběr pokyn „Upravit“ a v tom případě pokračujte stejně jako při zadání nového příkazu k inkasu. Pokud chcete příkaz stornovat, klikněte na tlačítko „Zrušit“.
  • 6. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak zadám povolení k inkasu?

Zadat jednorázové nebo pravidelné povolení k inkasu můžete kdykoliv přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V pravé sekci „Nové povolení k inkasu“ klikněte na odkaz „Nové povolení k inkasu“.
  • 3. V sekci „2. Na účet“ vyberte některý z uložených transakčních účtů.
  • 4. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte datum začátku a případně konce platnosti, podle potřeby doplňte vlastní poznámku.
  • 5. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro ověření pokynu zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Nové povolení k inkasu“ a dál na odkaz „Nové povolení k inkasu“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Na: Cíl“.
  • 4. Vyberte některý z uložených transakčních účtů.
  • 5. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte datum začátku a případně konce platnosti. Podle potřeby doplňte vlastní poznámku.
  • 6. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro ověření pokynu zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 8. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Nové povolení k inkasu“ a dál na odkaz „Nové povolení k inkasu“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Na: Cíl“.
  • 4. Vyberte některý z uložených transakčních účtů.
  • 5. V sekci „3. Detaily příkazu“ zadejte částku, zvolte datum začátku a případně konce platnosti. Podle potřeby doplňte vlastní poznámku.
  • 6. Klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 7. Pro ověření pokynu zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 8. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

TIP č. 1: V kroku 4: pokud máte dosud uložený jen jeden transakční účet, bude vybrán automaticky.

TIP č. 2: Prostřednictvím povolení k inkasu dáváte pokyn k odeslání peněz z vašeho ING Konta ve prospěch jiného účtu. Nastavte si proto příkaz k inkasu v bance, do které bude platba odeslána.

TIP č. 3: Dokud nedojde ke zpracování transakce, můžete povolení k inkasu upravit nebo zrušit.

Jak upravím nebo zruším povolení k inkasu?

Upravit nebo zrušit povolení k inkasu ještě předtím, než ho zpracujeme, můžete přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V pravé sekci „Nové povolení k inkasu“ klikněte na odkaz „Zobrazit/upravit povolení k inkasu“.
  • 3. Klikněte do řádku příslušného pokynu, abyste zobrazili jeho detail.
  • 4. V detailu pokynu klikněte na odkaz „Upravit“ a pokračujte stejně jako při zadání nového povolení k inkasu. Pokud chcete povolení stornovat, klikněte na odkaz „Zrušit“.
  • 5. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Nové povolení k inkasu“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit povolení k inkasu“.
  • 3. Klikněte do řádku příslušného pokynu, abyste zobrazili jeho detail.
  • 4. Ve spodní části obrazovky klikněte na tlačítko „Možnosti“. Můžete zvolit tlačítko „Upravit“ a pokračovat stejně, jako při zadání nového povolení k inkasu. Pokud chcete povolení stornovat, klikněte na tlačítko „Zrušit“.
  • 5. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Nové povolení k inkasu“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit povolení k inkasu“.
  • 3. Klikněte do řádku příslušného pokynu, abyste zobrazili jeho detail.
  • 4. Ve spodní části obrazovky klikněte na tlačítko „Možnosti“. Můžete zvolit tlačítko „Upravit“ a pokračovat stejně, jako při zadání nového povolení k inkasu. Pokud chcete povolení stornovat, klikněte na tlačítko „Zrušit“.
  • 5. Pro potvrzení pokynu zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak můžu zkontrolovat, že jsem svoje heslo při schválení pokynu zadal správně?

Pro kontrolu zadaného hesla klikněte na ikonu „oka“ 👁. Když budete chtít heslo znova skrýt, klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“ 👁. Díky téhle jednoduché vychytávce se vám už nestane, že byste nemohl dokončit prováděný pokyn a omylem si zablokoval přístup ke svému účtu.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 2. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.
  • 2. Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Krok 1: Na vybrané ověřovací obrazovce zadejte svoje heslo, klikněte na ikonu „oka“ a údaj zkontrolujte.

Krok 2: Klikněte na ikonu „přeškrtnutého oka“, abyste heslo znovu skryl, a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Jak jednoduše zadám jednorázový kód z SMS při schvalování instrukcí v Mobilním bankovnictví?

Automatické vyplňování jednorázového kódu z SMS, kterou pošleme na váš autorizační telefon, urychluje ověřování zadávaných pokynů (například nových transakcí nebo změn v osobním nastavení) v Mobilním bankovnictví. Bez zbytečného přepínání mezi aplikacemi v mobilu nebo kopírování jednorázového kódu ze zpráv.

Pokud pro přihlášení do Mobilního bankovnictví používáte svůj autorizační telefon, stačí jedním kliknutím povolit vložení kódu do uvedeného pole.

  • 1. Na vybrané obrazovce zadejte svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 2. Počkejte, až vám přijde SMS zpráva se 4místným jednorázovým kódem.
  • 3. Klikněte do pole pro vyplnění kódu a potom na volbu „Ze zpráv“, kterou uvidíte v šedém poli nad zobrazenou klávesnicí.
  • 4. Jednorázový kód z SMS se automaticky vloží do pole kódu. Jakmile kliknete na tlačítko „Potvrdit“, dojde ke schválení pokynu.

Jak můžu změnit transakční účet?

Ve svém Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví můžete mít nastavené maximálně tři transakční účty. Automaticky se vám mezi ně uloží ty účty, na které provedete tři první platby ze svého ING Konta. Pokud potřebujete peníze převést na zcela jiný účet, bude třeba nejdřív odebrat jeden z uložených transakčních účtů. Tento jiný účet se vám pak automaticky uloží mezi povolené transakční účty hned po potvrzení platby.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V levé sekci „Platby“ klikněte na odkaz „Nová platba“.
  • 3. V sekci „2. Na účet“ vyberte účet, který chcete z transakčních účtů odebrat, a pak klikněte na křížek (x) napravo od detailu.
  • 4. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Nová platba“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Na: Cíl“.
  • 4. Vyberte účet, který chcete z transakčních účtů odebrat, a pak klikněte na křížek (x) napravo od detailu.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Nová platba“.
  • 3. Klikněte do pravé sekce „Na: Cíl“.
  • 4. Vyberte účet, který chcete z transakčních účtů odebrat, a pak klikněte na křížek (x) napravo od detailu.
  • 5. Pro potvrzení změny zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Co je účet pro převod zůstatku a jak si ho nastavím nebo změním?

Účet pro převod zůstatku slouží k tomu, abychom vám na něj mohli poslat případný zůstatek vašich peněž při zrušení ING Konta. Můžete si ho jednoduše nastavit nebo změnit přímo v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví v detailu svého spořicího účtu.

V Internetovém bankovnictví

macBook Co je účet pro převod zůstatku a jak si ho nastavím nebo změním?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a klikněte na bublinu „ING Konto“.
  • 2. Vlevo nahoře vedle názvu „ING Konto“ klikněte na číslo účtu, abyste si zobrazili podrobnosti.
  • 3. Na samém konci obrazovky v řádku „Účet pro převod zůstatku“ klikněte na odkaz „Nastavit“.
  • 4. Zadejte „Číslo účtu příjemce“ v povoleném formátu a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení nastavení zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

V Mobilním bankovnictví

Co je účet pro převod zůstatku a jak si ho nastavím nebo změním?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „Spoření“.
  • 2. Nahoře vedle názvu „ING Konto“ klikněte na číslo účtu, abyste si zobrazili podrobnosti.
  • 3. Na samém konci obrazovky v sekci „Účet pro převod zůstatku“ klikněte na odkaz „Nastavit“.
  • 4. Zadejte číslo účtu příjemce v povoleném formátu a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení nastavení zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
Co je účet pro převod zůstatku a jak si ho nastavím nebo změním?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „Spoření“.
  • 2. Nahoře vedle názvu „ING Konto“ klikněte na číslo účtu, abyste si zobrazili podrobnosti.
  • 3. Na samém konci obrazovky v sekci „Účet pro převod zůstatku“ klikněte na odkaz „Nastavit“.
  • 4. Zadejte číslo účtu příjemce v povoleném formátu a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 5. Pro ověření nastavení zadejte nejdřív svoje heslo a klikněte na tlačítko „Pokračovat“.
  • 6. Pro potvrzení nastavení zadejte jednorázový kód z SMS, kterou jsme poslali na váš autorizační telefon, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.

Jak si ověřím, že byla platba úspěšně provedena?

Provedené platby na vašem ING Kontu si můžete zkontrolovat v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví. Případně zavolejte na naši bezplatnou linku 800 159 159, kde vám s tím rádi pomůžeme.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v horním menu klikněte na „Platby“.
  • 2. V levé sekci „Platby“ klikněte na odkaz „Zobrazit/upravit platby“.
  • 3. V přehledu transakcí vidíte všechny provedené platby s informací o jejich stavu.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit platby“.
  • 3. V přehledu transakcí vidíte všechny provedené platby s informací o jejich stavu.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Platby“.
  • 2. Klikněte na řádek „Platby“ a dál na odkaz „Zobrazit/upravit platby“.
  • 3. V přehledu transakcí vidíte všechny provedené platby s informací o jejich stavu.

TIP č. 1: Plánovanou platbu můžete kdykoliv před jejím zpracováním upravit nebo zrušit.

Kde najdu transakce starší než měsíc?

Všechny pohyby na vašem ING Kontu provedené v předchozích měsících najdete na stránce transakční historie v Internetovém bankovnictví / Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a klikněte na bublinu „ING Konto“.
  • 2. Na obrazovce základního přehledu o vašem spořicím účtu klikněte vpravo nahoře na ikonu kalendáře.
  • 3. Můžete si vybrat rychlou volbu „Minulý měsíc“ a zobrazí se vám historie transakcí za předchozí období.
  • 4. Nebo si v kalendáři nastavte vlastní období Od/Do a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Zobrazený přehled transakční historie si můžete stáhnout jako tabulku nebo vytisknout ve formátu PDF.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 2. Na obrazovce základního přehledu o vašem spořicím účtu klikněte na ikonu kalendáře.
  • 3. Můžete si vybrat rychlou volbu „Minulý měsíc“ a zobrazí se vám historie transakcí předchozího období.
  • 4. Nebo si v kalendáři nastavte vlastní období Od/Do a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Na obrazovce teď vidíte transakce provedené na vašem ING Kontu.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 2. Na obrazovce základního přehledu o vašem spořicím účtu klikněte na ikonu kalendáře.
  • 3. Můžete si vybrat rychlou volbu „Minulý měsíc“ a zobrazí se vám historie transakcí předchozího období.
  • 4. Nebo si v kalendáři nastavte vlastní období Od/Do a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Na obrazovce teď vidíte transakce provedené na vašem ING Kontu.

Můžu si svůj spořicí účet pojmenovat?

Ano, spořicí účet ING Konto si můžete libovolně pojmenovat a taky kdykoliv přejmenovat přímo v Internetovém bankovnictví nebo v Mobilním bankovnictví.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a klikněte na bublinu „ING Konto“.
  • 2. Vlevo nahoře vedle názvu „ING Konto“ klikněte na číslo účtu, abyste si zobrazili jeho podrobnosti.
  • 3. V řádku „Název“ klikněte vpravo na odkaz „Změnit“.
  • 4. Vyplňte pole pro nový název a klikněte na tlačítko „Přijmout“.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 2. Nahoře vedle názvu „ING Konto“ klikněte na číslo účtu, abyste si zobrazili jeho podrobnosti.
  • 3. V sekci „Název“ klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Vyplňte pole pro nový název a klikněte na tlačítko „Přijmout“.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a klikněte na bublinu „ING Konto“, resp. „Spoření“.
  • 2. Nahoře vedle názvu „ING Konto“ klikněte na číslo účtu, abyste si zobrazili jeho podrobnosti.
  • 3. V sekci „Název“ klikněte na odkaz „Změnit“.
  • 4. Vyplňte pole pro nový název a klikněte na tlačítko „Přijmout“.

Kde najdu výpisy z účtu?

Všechny výpisy za jednotlivé kalendářní měsíce najdete ve svém Internetovém bankovnictví nebo Mobilním bankovnictví v sekci „Dokumenty a výpisy“. Pokud kromě spoření také investujete, máte k dispozici vždy jeden souhrnný výpis pro oba produkty. Pro ING Podílové fondy jsou navíc k dispozici výpisy za předchozí kalendářní roky.

V Internetovém bankovnictví

macBook
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém sloupci nahoře klikněte na „Dokumenty a výpisy“.
  • 2. V prostředním sloupci „Moje výpisy a potvrzení“ klikněte na odkaz „Poslední souhrnný výpis ING Konta“. Dokument ve formátu PDF se vám ihned stáhne.
  • 3. Pokud chcete vidět výpis za jiný než minulý měsíc, klikněte na odkaz „Historické výpisy“.
  • 4. V sekci „Kategorie“ klikněte na pole „Všeobecný“.
  • 5. V sekci „Výpisy a certifikáty“ zvolte kalendářní rok a měsíc, za který chcete výpis zobrazit, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 6. Požadovaný výpis se stáhne do vašeho počítače ve formátu PDF.

V Mobilním bankovnictví

  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Dokumenty“.
  • 2. V sekci „Moje výpisy a potvrzení“ klikněte na odkaz „Poslední souhrnný výpis ING Konta“. Dokument ve formátu PDF se vám ihned stáhne.
  • 3. Pokud chcete vidět výpis za jiný než minulý měsíc, klikněte na odkaz „Historické výpisy“.
  • 4. V sekci „Kategorie“ klikněte na pole „Všeobecný“.
  • 5. V sekci „Výpisy a certifikáty“ se vám zobrazí položka „Souhrnný výpis“. Zvolte kalendářní rok a měsíc, za který chcete výpis zobrazit a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 6. Požadovaný výpis se stáhne do vašeho mobilu ve formátu PDF.
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Dokumenty“.
  • 2. V sekci „Moje výpisy a potvrzení“ klikněte na odkaz „Poslední souhrnný výpis ING Konta“. Dokument ve formátu PDF se vám ihned stáhne.
  • 3. Pokud chcete vidět výpis za jiný než minulý měsíc, klikněte na odkaz „Historické výpisy“.
  • 4. V sekci „Kategorie“ klikněte na pole „Všeobecný“.
  • 5. V sekci „Výpisy a certifikáty“ se vám zobrazí položka „Souhrnný výpis“. Zvolte kalendářní rok a měsíc, za který chcete výpis zobrazit a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 6. Požadovaný výpis se stáhne do vašeho mobilu ve formátu PDF.

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

macBook anim
Hledat
  • 1. Základní přehled o aktuální výkonnosti v % i v měně najdete přímo v bublině fondu stránce na hlavní stránce Internetového bankovnictví
  • 2. Pro detail výkonnost klikněte na bublinu fondu
  • 3. Kliknutím na "Zobrazit graf" rozbalte grafy s minulým vývojem
  • 4. Zvolte si pohled na Ziskovost v % nebo Kapitál v měně pomocí přepínačů v levém horním rohu


Na hlavní stránce Internetového bankovnictví je základní přehled o aktuální výkonnosti (nerealizovaném výnosu) jednotlivých fondů v % i v měně fondu a celého portfolia v % a Kč. Další možností je graf. V detailu fondu klikněte na „Zobrazit graf“ a rozbalí se vám záložka s grafem, který vám ukáže, jak si váš fond vedl v minulosti. Graf si můžete zobrazit za poslední měsíc, od začátku roku nebo třeba rovnou celou historii od prvního nákupu. V horní části si pak můžete měnit, zda chce ziskovost vidět v %, nebo v měně fondu.

Kde najdu výpisy k fondům?

Všechny výpisy za jednotlivé kalendářní měsíce najdete ve svém Internetovém bankovnictví nebo Mobilním bankovnictví v sekci „Dokumenty a výpisy“. Pokud kromě investování také spoříte, máte k dispozici vždy jeden souhrnný výpis pro oba produkty. Pro ING Podílové fondy jsou k dispozici navíc výpisy za předchozí kalendářní roky, které si můžete stáhnout podle návodu níže.

V Internetovém bankovnictví

macBook Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Přihlaste se do Internetového bankovnictví a v pravém sloupci nahoře klikněte na „Dokumenty a výpisy“.
  • 2. V prostředním sloupci „Moje výpisy a potvrzení“ klikněte na odkaz „Historické výpisy“.
  • 3. V sekci „Kategorie“ klikněte na pole „Všeobecný“.
  • 4. V sekci „Výpisy a certifikáty“ vyberte „Roční výpis ING Podílových fondů“, zvolte kalendářní rok, za který chcete výpis zobrazit, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Požadovaný výpis se stáhne do vašeho počítače ve formátu PDF.

V Mobilním bankovnictví

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Dokumenty“.
  • 2. V sekci „Moje výpisy a potvrzení“ klikněte na odkaz „Historické výpisy“.
  • 3. V sekci „Kategorie“ klikněte na pole „Vyberte kategorii“ a zvolte „Všeobecný“.
  • 4. V sekci „Výpisy a certifikáty“ vyberte „Roční výpis ING Podílových fondů“, zvolte kalendářní rok, za který chcete výpis zobrazit, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Požadovaný výpis se stáhne do vašeho mobilu ve formátu PDF.
Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví / Mobilního bankovnictví?
  • 1. Přihlaste se do Mobilního bankovnictví přes aplikaci ING Bank CZ pro iOS či Android a v pravém horním rohu v nabídce „Menu“ klikněte na „Dokumenty“.
  • 2. V sekci „Moje výpisy a potvrzení“ klikněte na odkaz „Historické výpisy“.
  • 3. V sekci „Kategorie“ klikněte na pole „Vyberte kategorii“ a zvolte „Všeobecný“.
  • 4. V sekci „Výpisy a certifikáty“ vyberte „Roční výpis ING Podílových fondů“, zvolte kalendářní rok, za který chcete výpis zobrazit, a klikněte na tlačítko „Potvrdit“.
  • 5. Požadovaný výpis se stáhne do vašeho mobilu ve formátu PDF.

Jak si vyberu ten správný fond?

Před nákupem fondu vás Internetové bankovnictví samo upozorní, že je třeba vyplnit investiční dotazník, podle kterého vám budeme při každém nákupu pomáhat s vyhodnocením, zda je zvolený fond vhodný pro váš investiční profil a pro váš rizikový apetit.

Jak mohu prodat svoje podílové fondy?

  1. Přihlaste se ke svému Internetovému bankovnictví pod tímto odkazem.
  2. Na úvodní stránce rozklikněte investiční bublinu.
  3. Vyberte si konkrétní podílový fond.
  4. Klikněte na tlačítko „Transakce“ a zvolte „Prodat“.
  5. Následujte další kroky na obrazovce.

Za jak dlouho proběhne prodej a jak se to dozvím?
K vypořádání pokynu dojde do 6 pracovních dní. Částka bude připsána na vaše ING Konto.

Kde najdu přehled svých transakcí?

Všechny transakce k danému fondu najdete chronologicky seřazené přímo pod grafem, který zobrazuje výkonnost fondu.

Kde najdu přehled svých pravidelných investic?

Nově ve svém Internetovém a Mobilním bankovnictví najdete přehled pravidelných investic na jedno kliknutí. Na jednom místě uvidíte, na jakou částku a s jakou pravidelností máte investici nastavenou a kdy proběhne další investice. Jednoduše odsud zadáte i novou pravidelnou investici.

macBook Kde najdu přehled svých pravidelných investic?
  • 1. Na domovské stránce klikněte v levé části obrazovky na bublinu „Investice“.
  • 2. V pravé části obrazovky pod bublinami klikněte na „Pravidelné investice“.
  • 3. Uvidíte přehled všech vašich pravidelných investic.

Rádi vám pomůžeme

Zavolejte nám na naši bezplatnou linku nebo nám nechte vzkaz a my se vám ozveme.