Slavíme 25. výročí. Soutěžte
Nové internetové bankovnictví ING Bank Nové internetové bankovnictví ING Bank
Nové internetové bankovnictví ING Bank
Hodnocení: 0/10
Hlasovalo: 0
Hlasovat:

Nové Internetové bankovnictví



  • • Již od 26. 11. 2018
  • • Ucelený přehled o vašich úsporách či investicích
  • • Rychlejší orientace v přehledném menu
  • • Všechny informace ve vašem počítači, mobilu nebo tabletu

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na tlačítko „Internetové bankovnictví“ v pravém horním rohu na stránce ing.cz
  • 2. Zadejte své klientské číslo
  • 3. Klikněte na tlačítko „Další“
  • 4. Zadejte své heslo a klikněte na tlačítko „Přihlásit“
  • Více info

Zapomněl jsem heslo, co teď?

macBook anim
Hledat
  • 1. Zadejte své klientské číslo
  • 2. Klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“
  • 3. Klikněte na tlačítko a na mobil vám přijde ověřovací kód
  • 4. Zadejte 3 chybějící čísla z 6místného kódu, který jste obdrželi prostřednictvím SMS
  • 5. Nyní odpovězte na 3 otázky týkající se vašich kontaktních údajů nebo financí
  • 6. Zadejte nové heslo dvakrát a potvrďte
  • 7. Nyní se můžete přihlásit pomocí nového hesla
  • Více info

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na hlavní stránku bubliny ING Konto
  • 2. Klikněte na ikonu kalendáře
  • 3. Vyberte poslední měsíc
  • 4. Rozbalte graf
  • Více info

Mění se způsob, jakým můžu převádět peníze?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte na Převody
  • 2. Vyberte „Nový převod“
  • 3. Zadejte podrobnosti o novém příjemci - jméno, číslo účtu
  • 4. Vyplňte podrobnosti o platbách - částku, jednorázově nebo opakovaně, datum, poznámku
  • 5. Klikněte na tlačítko Pokračovat
  • 6. Zadejte potvrzovací kód, který jste obdrželi v SMS zprávě, a potvrďte
  • Více info

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

macBook anim
Hledat
  • 1. Zvolte si v portfoliu jakýkoli fond a přejděte do podrobnosti fondu
  • 2. Kliknutím na "Zobrazit graf" rozbalte oblast s grafy s jejich výkony
  • 3. Změňte pohled Ziskovost / Kapitál pomocí přepínačů v levém horním rohu
  • Více info

Jak mohu začít investovat do podílových fondů?

macBook anim
Hledat
  • 1. Klikněte v menu na „Nákup fondů“
  • 2. Vyberte si jednoduše fond podle nabídky
  • 3. Internetové bankovnictví vás provede otevřením smlouvy krok za krokem
  • 4. V průběhu vyplňte investiční dotazník, který vám pomůže vybrat vhodnou skupinu fondů
  • Více info

Přihlášení a přihlašovací údaje

Proč se mění Internetové bankovnictví?

V ING Bank chceme být neustále o krok napřed a odlišovat se od tradičního způsobu bankovnictví. Vytváříme nová řešení na základě podnětů našich klientů a zároveň držíme krok s digitálními inovacemi. Proto jsme vyvinuli nové Internetové a Mobilní bankovnictví, které od 26. 11. 2018 nahradí obě původní verze. Těšit se můžete na přehledné a praktické prostředí v moderním designu značky ING, které vám nabídne ucelený přehled o vašich osobních financích. Budete tak mít ještě lepší kontrolu nad svými penězi.

Kdy se mohu poprvé přihlásit?

Změny v Internetovém a Mobilním bankovnictví vyžadují plánovanou technickou odstávku, bez které není možné tyto zásadní úpravy provést. Prosíme vás abyste zohlednili, že se do Internetového a Mobilního bankovnictví ve dnech 23. – 25. 11. 2018 nebude možné přihlásit. Zároveň posledním dnem, kdy bude možné před touto technickou odstávkou podávat pokyny k nákupu nebo prodeji podílových fondů, je pátek 23. 11. 2018 do 09:00.

V pondělí 26. 11. se můžete již standardně přihlásit s použitím svých současných bezpečnostní prvků, tedy klientského čísla a hesla. Klientské číslo naleznete v dokumentech, které jsme vám zaslali při založení ING Konta. Vaše osobní údaje pro přihlášení tedy zůstávají beze změn.

Jak se přihlásím do Internetového bankovnictví?

Na přihlašovací stránku se kdykoli dostanete ze stránek ing.cz kliknutím na tlačítko „Internetové bankovnictví“ v pravém horním rohu. Odkaz na Internetové bankovnictví z bezpečnostních důvodů nikdy neposíláme e-mailem nebo jiným způsobem – na žádné odkazy do Internetového bankovnictví z e-mailů nebo jiných stránek, než je ing.cz, neklikejte.

Na přihlašovací stránce do pole Klientské číslo vyplňte svoje klientské číslo, které najdete v e-mailu nebo dopise, který jste od nás obdrželi při zakládání účtu.

TIP: V případě, že se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete také kliknout na možnost „Zapamatovat si mě“– stránka si pro příště bude pamatovat vaše Klientské číslo a nebudete ho nemuset zadávat znova.

Potom klikněte na tlačítko „Další“ a zadejte své heslo do Internetového bankovnictví. Pokud svoje heslo neznáte, můžete si ho nastavit kliknutím na „Zapomněl jsem heslo“.

 

Kde najdu své klientské číslo?

Klientské číslo je obvykle 10místné číslo, které zadáváte do prvního pole přihlašovací stránky Internetového bankovnictví.

Můžete ho vždy najít v e-mailu nebo v dopise , který jste od nás obdrželi při zakládání účtu.

Pokud své Klientské číslo neznáte a nemůžete ho najít, obraťte se na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159 nebo nás navštivte na jedné z našich poboček.

TIP: V případě, že se přihlašujete z počítače a prohlížeče, který používáte jenom vy, můžete také kliknout na možnost „Zapamatovat si mě“– stránka si pro příště bude pamatovat vaše Klientské číslo a vy ho nemusíte znova zadávat.

 

Zapomněl jsem heslo, co teď?

Po zadání svého Klientského čísla klikněte na odkaz „Zapomněl jsem heslo“ přímo pod polem pro heslo.

Pokud máte nastavený autorizační mobilní telefon, přijde vám na na toto telefonní číslo SMS zpráva s ověřovacím kódem. Pokud autorizační mobilní telefon nastavený nemáte nebo dané číslo už není aktuální, je třeba si je nejdříve nastavit.

Následně zadejte kód, který jste obdrželi v SMS, a klikněte na „Přijmout“.

Dalším krokem je zodpovězení tří kontrolních otázek. Vyplňte odpověď nebo vyberte z možností a klikněte na „Pokračovat“.

V posledním kroku si nastavíte nové heslo. Heslo by mělo být zapamatovatelné a zároveň bezpečné.

 

Jak si nastavím autorizační mobilní telefon?

Autorizační mobilní telefon si nastavíte při zakládání ING Konta ve webovém formuláři nebo při zakládání na pobočce nebo přes kontaktní centrum.
Pokud chcete změnit svůj autorizační telefon na nový a máte k dispozici své předchozí telefonní číslo, které jste měl nastavené jako autorizační, změníte si jej ve svém Internetovém bankovnictví, na Pobočce či na Kontaktním centru. Pro potvrzení změny telefonního čísla budete potřebovat kód, který formou SMS zašleme na váš předchozí autorizační telefon.
Pokud nemáte k dispozici svůj předchozí autorizační telefon, můžete si nový nastavit následujícími způsoby:

• Ověřovací 1 Kč platbou z transakčního účtu, který máte propojen s ING Kontem. Uveďte variabilní symbol: 1515151515 a jako specifický symbol svoje aktuální mobilní číslo.
• Na naší bezplatné telefonní lince 800 159 159 (po-pá 7:00 - 22:00 hod., so-ne, svátky 9:00 - 21:00 hod.).
• Písemnou žádostí podle vzoru s úředně ověřeným podpisem zaslanou na adresu: ING Bank N.V., Českomoravská 2420/15, 190 00 Praha 9.
• Písemnou žádostí vyplněnou s pracovníkem ING Bank na některé z našich poboček.
• Žádostí podanou přes datovou schránku podle vzoru.

 

Jak si změním své osobní údaje?

Po přihlášení do Internetového bankovnictví klikněte na „Můj profil“ v pravém horním rohu.

Poté klikněte na „Změnit“ u kategorie údajů, které chcete změnit – Kontaktní adresa, Kontaktní údaje nebo Údaje o zaměstnání.

Nezapomeňte vše uložit pomocí tlačítka na konci stránky.

Na své autorizační mobilní číslo dostanete SMS s kódem, který zadáte, a vše potvrdíte.

Pokud číslo nastavené nemáte nebo ho máte neaktuální, musíte si ho nejdříve nastavit.

ING Konto

Mění se způsob, jakým můžu převádět peníze?

Nemusíte mít žádný strach. Stále můžete převádět peníze na kterýkoli z 3 transakčních účtů, které si můžete libovolně měnit.

Kde zjistím stav svého účtu?

Po přihlášení do Internetového bankovnictví uvidíte hned na úvodní stránce výši svých úspor a také vývoj svých úspor na spořicím účtu v jednotlivých měsících. Po kliknutí na bublinu zobrazující celkový zůstatek se pak dostanete k seznamu jednotlivých transakcí.

Jak provedu změnu transakčního účtu, když mám nastavený pouze 1?

Změnu transakčního účtu provedete tak, že v sekci Transakce (po kliknutí na bublinu z úvodní stránky) zadáte číslo účtu, na který chcete zaslat peníze. Tento účet bude automaticky uložen jako jeden z transakčních účtů.

Jak změním transakční účet, když mám již 3 nastavené?

Změnu transakčního účtu provedete tak, že v sekci Transakce (po kliknutí na bublinu z úvodní stránky) jeden z 3 transakčních účtů, které vidíte na obrazovce, jednoduše vymažete.

Jak si ověřím, že platba byla úspěšně provedena?

Transakce na svém účtu si můžete zkontrolovat v Internetovém bankovnictví v historii transakcí. Po kliknutí na transakci se vám zobrazí její detail s dalšími informacemi. Obrátit se můžete také na bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159, kde vám veškeré informace rádi sdělíme.

Mohu dohledat transakce starší více než měsíc?

Stačí na stránce s transakcemi kliknout na kalendář a vybrat si období, které vás nejvíce zajímá. Vše si poté můžete vytisknout nebo stáhnout v Excelu.

Kde zjistím další informace o svém účtu (IBAN, úrokovou sazbu atd.)?

Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde jsou uvedeny všechny transakce na účtu. Po kliknutí na záložku „Zobrazit“ a zde poté na „Detail účtu“ dostanete všechny informace, které potřebujete.

Můžu si účet pojmenovat?

Ano, určitě můžete. Po kliknutí na úvodní bublinu se dostanete na stránku, kde stačí kliknout na záložku „Nastavení“ a účet jednoduše přejmenovat.

Kde najdu výpis z účtu?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak podílové fondy za každý kalendářní měsíc. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné složce.

Jaké další zajímavosti můžu o svém účtu zjistit?

Na stránce s transakcemi můžete kliknout na „zobrazit graf“ (3B.png, 3W.png) a uvidíte výši svých úspor včetně aktuální hodnoty druhého objemového pásma (aktuálně je tato hranice ve výši 300 000 Kč). Dále zde uvidíte aktuální výši úroků platnou k měsíci, ve kterém graf zobrazujete (tato částka prozatím není součástí vašeho celkového zůstatku – ten navýší na konci měsíce, kdy se úroky připisují a také daní).

ING Podílové Fondy

Jak přechod na nové Internetové bankovnictví ovlivní běžící nákupy a prodeje fondů?

V pátek 23. 11. od 9:00 nebude možné zadávat nákup ani prodej investičních fondů z důvodu přechodu na nové Internetové bankovnictví. Toto omezení se nijak nedotkne nákupů a prodejů, které byly zadány před tímto datem.

Co mě čeká nového?

Změnili jsme přehled o investicích tak, abyste měli po ruce vždy ty nejdůležitější informace a v první řadě viděli, jak se daří vašim investicím. Zároveň jsme zkrátili celý proces nákupu a prodeje fondů. Nově také můžete své investice plnohodnotně obsluhovat také kdykoli a odkudkoli v mobilní aplikaci.

Přicházím s přechodem na nové Internetové bankovnictví o něco?

Snažili jsme se aplikaci co nejvíce zjednodušit a zachovat ty nejpoužívanější funkce. Některé málo využívané funkce jsme proto záměrně z aplikace vyřadili. Pokud by vám přesto něco chybělo, obraťte se na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159, rádi vám s čímkoliv poradíme.

Jak to, že po přihlášení do Internetového bankovnictví nemohu obchodovat s fondy? Proč mi systém vykazuje chyby?

V pátek 23. 11. od 9:00 nebude možné zadávat nákup ani prodej investičních fondů z důvodu přechodu na nové Internetové bankovnictví. Pokud nemůžete obchodovat v jiné dny, kontaktujte prosím naši bezplatnou zákaznickou linku na čísle 800 159 159.

Proč nemůžu při prodeji fondu poslat peníze na jiný než ING účet?

Pro pohodlnější a rychlejší investování doporučujeme všem klientům, aby si otevřeli zdarma ING Konto. Pokud přece jen ING Konto nemáte a potřebujete prodat fondy a vyplatit peníze na účet mimo ING, navštivte nás v pobočce nebo se obraťte na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 159 159.

Jak zjistím, kolik mi fond vydělává?

V detailu fondu klikněte na „Zobrazit graf“ a rozbalí se vám záložka s grafem, který vám ukáže, jak si váš fond vedl v minulosti. Graf si můžete zobrazit za poslední měsíc, od začátku roku nebo třeba rovnou celou historii od prvního nákupu. V horní části si pak můžete měnit, zda chce ziskovost vidět v %, nebo v měně fondu.

Kde najdu výpisy k fondům?

Všechny výpisy najdete v sekci Dokumenty a výpisy přímo na hlavní stránce. Abyste měli informace přehledně na jednom místě, vytvořili jsme tzv. Souhrnný výpis, na kterém budete mít jak spořicí účet, tak investiční fondy za každý kalendářní měsíc. Nepřijdete ani o historické výpisy, které najdete ve stejné sekci.

Můžu svoje investice obsluhovat z mobilu?

Samozřejmě, díky nové mobilní aplikaci (Google Play, Apple iTunes) máte všechny potřebné funkce pro obsluhu vašich investic k dispozici kdykoli a odkudkoli.

Jak mohu začít investovat do podílových fondů?

Pokud jste ještě s ING neinvestovali, klikněte v menu na Nákup fondu, vyberte si jednoduše fond a Internetové bankovnictví vás provede otevřením smlouvy krok za krokem. V průběhu bude potřeba vyplnit investiční dotazník, který vám pomůže vybrat vhodnou skupinu fondů.

Jak si vyberu ten správný fond?

Před nákupem fondu vás Internetové bankovnictví samo upozorní, že je třeba vyplnit investiční dotazník, podle kterého vám budeme při každém nákupu pomáhat s vyhodnocením, zda je zvolený fond vhodný pro váš investiční profil a pro váš rizikový apetit.

Jak můžu fond koupit nebo prodat?

Fondy můžete nakupovat a prodávat přímo v Internetovém bankovnictví. V detailu svého fondu klikněte na dlaždici Transakce a zvolte, zda chcete prodávat, nebo nakupovat. Naše nové bankovnictví vás už dalším procesem povede samo.

Platí pořád to, že můžu investovat také v pobočkách a na zákaznické lince?

Samozřejmě. To, že jsme vylepšili naše Internetové bankovnictví, neznamená, že byste kdykoli nemohli navštívit naši pobočku nebo zavolat na naši bezplatnou telefonní linku 800 159 159. Rádi vám s nákupem fondů pomůžeme.

Kde najdu přehled svých transakcí?

Všechny transakce k danému fondu najdete chronologicky seřazené přímo pod grafem, který zobrazuje výkonnost fondu.