Zpráva
Chcete nám poslat připomínku, dotaz nebo dokonce pochvalu?
Zajímá nás váš názor. Dejte nám vědět, s čím jste spokojení a na čem máme zapracovat.
Abychom co nejlépe rozuměli vaší konkrétní situaci, popište ji prosím a uveďte také své jméno, příjmení, e-mail a klientské číslo / číslo účtu. A my vám odpovíme do 1 pracovního dne.
Vaše zpráva nám pomůže zlepšit se a příště lépe pomoct vám i ostatním zákazníkům.
Reklamace
Jste nespokojení? Chcete něco reklamovat?
Mrzí nás, pokud se nám něco nepovedlo. Dejte nám vědět, co nebylo v pořádku a jak to můžeme vyřešit k vaší spokojenosti. Nezapomeňte prosím uvést své jméno, příjmení, e-mail a klientské číslo / číslo účtu. Budeme se snažit všechno co nejdřív napravit.
Jak dlouho bude trvat, než reklamaci vyřešíme?
Vaši reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne, kdy ji podáte. V odůvodněných případech můžeme lhůtu prodloužit až o 30 kalendářních dnů. Kdyby to byl váš případ, budeme vás o tom včas informovat.
Pokud se vaše reklamace týká platebních služeb, vyřídíme ji do 15 pracovních dnů od podání. A nejpozději do 35 pracovních dnů v případě, že nám v jejím vyřešení brání nějaké překážky. Pokud by to tak bylo u vaší reklamace, dáme vám včas vědět.
Odpověď od nás dostanete e-mailem anebo dopisem. Když bude součástí odpovědi informace s bankovním tajemstvím, pošleme vám doporučený dopis nebo vám zavoláme z naší infolinky. Pokud byste s odpovědí nebo řešením nesouhlasili, můžete se obrátit na finančního arbitra pro mimosoudní vyřešení sporu nebo také na Českou národní banku.